Το Volvo XC40 είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα ηλεκτρικά της αγοράς, προσφέροντας στους αγοραστές ένα πακέτο που τα συνδυάζει όλα: χώρους, επιδόσεις, ποιότητα, άνεση. Στα προτερήματά του, μπορούν να υπολογίζουν πλέον και τις επιδόσεις στο τεστ αποφυγής ταράνδου.
Το XC40 δοκιμάστηκε στην κορυφαία του έκδοση, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες και τη συνδυαστική απόδοση των 408 ίππων, που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 82 kWh. Η διπλή παρουσία μοτέρ και η μεγάλη συστοιχία αναπόφευκτα ανεβάζουν το βάρος πάνω από τους 2 τόνους, με τη ζυγαριά να σταματά στα 2.100 κιλά. Όχι ό,τι καλύτερο για τις ξαφνικές μεταφορές βάρους που επιφυλάσσει η δοκιμασία απότομης αλλαγής λωρίδας, έστω κι αν τα ελαστικά Pirelli P Zero Elect Vol έχουν χορταστικές διαστάσεις (235/45/20 μπροστά, 255/40/20 πίσω).
H πρώτη προσπάθεια έγινε στα 78 χλμ./ώρα και αποδείχθηκε υπέρ του δέοντος αισιόδοξη, καθώς το εμπρός μέρος υποχώρησε στην πρόσφυση κατά το πέρασμα από πρώτο σε δεύτερο διάδρομο, καθιστώντας αδύνατη την είσοδο για τον τρίτο. Ακόμα και στην υπερβολή όμως, οι κλίσεις κρατήθηκαν σε εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα. Στα 75 χλμ./ώρα μια επαφή με τον τελευταίο κώνο του πρώτου διαδρόμου χάλασε το πέρασμα, τη στιγμή που η υπόλοιπη προσπάθεια ήταν απολύτως επιτυχημένη. Τελικά το XC40 Recharge κατάφερε να περάσει από τους τρεις διαδρόμους χωρίς να ακουμπήσει ή ρίξει κώνους, στα 72 χλμ./ώρα. Οι δοκιμαστές εξήραν τη συμπεριφορά της ανάρτησης και το πόσο αποτελεσματικά ελέγχει τις κινήσεις από το βαρύ αμάξωμα, ενώ και το τιμόνι εμφανίζεται απρόσμενα άμεσο.