Η Hyundai διαθέτει τώρα μια μεγάλη γκάμα από SUV και Crossover μοντέλα παγκοσμίως, αφού πέρα από τα γνωστά σε εμάς Bayon, Kona, Tucson και Santa Fe, υπάρχουν και άλλα διαφόρων μεγεθών που πωλούνται στην Αμερική, Κίνα, Αφρική κ.λπ. Πριν όμως από αρκετά χρόνια, το Santa Fe και Tucson που παρουσιάστηκαν το 2000 και 2004 αντίστοιχα, αποτελούσαν τα μόνα SUV της κορεατικής μάρκας.
Όμως η Hyundai κοιτούσε από παλιά και στα μικρότερα «ημίψηλα» αυτοκίνητα, από την εποχή του Getz. To 2006 (ένα χρόνο μετά το facelift του μοντέλου), έκανε την εμφάνισή του το Getz Cross, το οποίο δεν ήρθε στην Ελλάδα. Βασίζονταν στο Getz, όμως ξεχώριζε αμέσως εξωτερικά από διάφορες προσθήκες. Αυτές αφορούσαν τα ένθετα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, στους προφυλακτήρες και στα μαρσπιέ, συν τις ασημί ποδιές και τις ράγες οροφής. Μαζί με αυτά διέθετε αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μάσκα με ασημί πλαίσιο και πεντάκτινες 16άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 195/45.
Στο εσωτερικό δεν υπήρχε καμία διαφορά με τις υπόλοιπες εκδόσεις του. Όπως και τα άλλα Getz, έτσι και αυτό ξεχώριζε για τα πολύ καλά συναρμολογημένα σκληρά πλαστικά και τους άνετους χώρους για τέσσερις επιβάτες, παρά το κόμπακτ αμάξωμα των 3,8 μ. μήκους.
Για την κίνηση του Hyundai Getz Cross ήταν διαθέσιμα τα πιο ισχυρά μηχανικά σύνολα, πλην του βασικού μοτέρ των 1.1 λτ. 66 PS. Αυτά ήταν τα βενζίνης 1.4 λτ. 97 PS, 1.6 λτ. 106 PS και το πετρελαίου 1.5 CRDi 88 PS.
Επόμενο μικρό Crossover της Hyundai ήταν το i20 Active στη δεύτερη γενιά του i20 (ούτε αυτό λανσαρίστηκε στην Ελλάδα). Τώρα στη βάση των SUV μοντέλων της Hyundai βρίσκεται το Bayon, το οποίο βασίζεται μεν στο τρίτης γενιάς i20, ωστόσο διαφοροποιείται από αυτό πλήρως εξωτερικά και δεν είναι ένα i20 με εκτός δρόμου «φορεσιά».