Κακοδιάθετο εμφανίστηκε το ηλεκτρικό Cupra στο τεστ αποφυγής ταράνδου, καθώς όλες του οι προσπάθειες χαρακτηρίστηκαν από «μούτρα» και ανάγκαζαν τον οδηγό σε μάχη διαρκείας με την υποστροφή.
Το Born πήρε θέση ενώπιον των τριών διαδρόμων, στην έκδοση με τον ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων και την μπαταρία των 58 kWh, πατώντας σε ελαστικά Bridgestone Turanza Eco διάστασης 215/45 και ζάντες 20 ιντσών. Το πρώτο πέρασμα επιχειρήθηκε στα 77 χλμ./ώρα, κατά τα συνήθη πρότυπα του km77.com, και έδειξε τις διαθέσεις του ισπανικού EV. Από την πρώτη κιόλας τιμονιά, το εμπρός μέρος άνοιξε την τροχιά του και χτύπησε τον πρώτο εσωτερικό κώνο του δεύτερου διαδρόμου. Η πορεία προς το εξωτερικό συνεχίστηκε στην αλλαγή κατεύθυνσης, παρασύροντας τον τελευταίο κώνο του διαδρόμου και καθιστώντας ανούσια την προσπάθεια για είσοδο στον τρίτο.
Στα 75 χλμ./ώρα η κατάσταση δεν άλλαξε ιδιαίτερα, αλλά αυτά τα 2 χλμ./ώρα έδωσαν το περιθώριο στο ESP να ελέγξει πιο αποτελεσματικά το «μούτρωμα» του Born. Η παρέμβασή του είναι πασιφανής από την είσοδο στον δεύτερο διάδρομο, καταφέρνοντας να κρατήσει το αυτοκίνητο εντός ορίων. Το ίδιο κάνει με τη μετάβαση στον τρίτο διάδρομο, περνώντας «στην τρίχα» από τους εξωτερικούς κώνους – ό,τι δηλαδή έκανε και με τους αντίστοιχους του δευτέρου διαδρόμου. Οι δοκιμαστές, πάντως, επισημαίνουν την ευκολία αντιμετώπισης της υποστροφής και την προοδευτικότητα στην εκδήλωσή της.