Η Subaru αποκάλυψε επιτέλους το νέο WRX, μετά από μια μακρόχρονη περίοδο teaser, και πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, με τεχνολογικές εφαρμογές που αποκτά για πρώτη φορά.
Εμφανισιακά τα renderings έπεσαν διάνα, καθώς έχουμε ένα σχήμα που θυμίζει αρκετά το πρωτότυπο Viviz του 2017. H σχεδιαστική ταυτότητα Dynamic X Solid χαρακτηρίζει το αιχμηρό δυναμικό μέρος, στο προφίλ ξεχωρίζουν το «φάλτσο» περίγραμμα των θόλων και πίσω, τα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν την τεχνοτροπία «μπούμερανγκ» και ενώνονται με μια μαύρη λωρίδα. Στο χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ συναντάμε ένα διακριτικό spoiler, αφήνοντας την «απλώστρα» για το επερχόμενο STI, ενώ μπροστά δεν θα μπορούσε να λείπει ο χαρακτηριστικός αεραγωγός στο καπό.
Το εσωτερικό είναι πλήρως διαφοροποιημένο και αναβαθμισμένο, με την οθόνη των 11,6 ιντσών σε πρωταγωνιστικό ρόλο και το flat bottomed τιμόνι με τα μπάκετ καθίσματα να γεμίζουν την καμπίνα αγωνιστική αίσθηση. Όλες οι λειτουργίες συνδεσιμότητας είναι στάνταρ, όπως και πολλά συστήματα ασφαλείας, ενώ προαιρετικά συναντάμε μέχρι premium ηχοσύστημα της Harman Kardon.
Το νέο WRX βασίζεται στην πλατφόρμα Global της εταιρίας, δίχως να προς το παρόν να ανακοινώνονται οι διαστάσεις του. Αυτό που αναφέρει η Subaru είναι πως η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου έχει αυξηθεί κατά 28%, επιτρέποντας ένα σφίξιμο στην ανάρτηση που φτάνει το 75% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Παράλληλα δηλώνει πως το κέντρο βάρος τοποθετείται χαμηλότερα, ενώ το πίσω σταμπιλιζατέρ εδράζεται πλέον απευθείας στο σασί, αντί σε υποπλαίσιο. Για πρώτη φορά υπάρχει διαχωρισμός εκδόσεων, με την πλουσιότερη GT να κάνει πρεμιέρα και να φέρνει μαζί της -επίσης για πρώτη φορά- ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Normal και Sport) τίθενται στην υπηρεσία του οδηγού, ο οποίος μέσω του Drive Mode Select μπορεί να κάνει 430 διαφορετικούς συνδυασμούς μεταξύ διαφόρων παραμέτρων (γκάζι, κιβώτιο, ανάρτηση κλπ)! Πέρα από τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, το WRX GT απολαμβάνει αποκλειστικά τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, όπως επίσης τις 18άρες ανθρακί ζάντες και τα ελαστικά 245/45 (17 και 18 ιντσών η απλή έκδοση).
Στο μηχανοστάσιο κατοικοεδρεύει ένας νέος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος boxer, που αριθμεί 2.4 λίτρα (από 2.0 του απερχόμενου). Η απόδοση τοποθετείται στα 271 άλογα και τα 349 Nm στις 2.000-5.200 σ.α.λ., σηματοδοτώντας μια αύξηση μόνο 4 ίππων σε σχέση με πριν (ίδια η ροπή). Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν θα πρέπει να περιμένουμε δραματικές αλλαγές. Η κίνηση εξυπακούεται μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς, μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT (η μόνη επιλογή στο GT).