Η Ford συνεχίζει το ταξίδι της στην ηλεκτροκίνηση παρουσιάζοντας τη νέα Mustang Mach-E GT – την κορυφαία, πιο σπορτίφ και συναρπαστική έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού της SUV.
H GT ξεχωρίζει άμεσα από τις υπόλοιπες Mach-E χάρις στις νέες ζάντες των 20 ιντσών, που κρύβουν δισκόφρενα της Brembo 385 χλστ. μπροστά, και τα αποκλειστικά χρώματα Grabber Blue και Cyber Orange (το δεύτερο στις φωτογραφίες). Στο εσωτερικό οι μόνες διαφορές εντοπίζονται στις γκρίζες επενδύσεις ActiveX, ραφές στο χρώμα του σιδήρου με μικροανακλαστήρες και τις ενθέσεις αλουμινίου στον πίνακα οργάνων. Η οθόνη αφής full HD των 15,5 ιντσών υποστηρίζει την επόμενη γενιά του συστήματος επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC της Ford, που μαθαίνει τις συνήθειες του οδηγού, και παρέχει αφειδώς ψηφιακότητα στην καμπίνα των επιβατών. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα μπάκετ καθίσματα της Ford Performance. Ένα premium ηχοσύστημα της Bang & Olufsen φροντίζει για την ηχητική απόλαυση των επιβατών, ενώ προαιρετικά διατίθεται γυάλινη πανοραμική οροφή.
Η Mustang Mach-E GT περιλαμβάνει επίσης στάνταρ προηγμένα επικουρικά συστήματα όπως Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Centring, Lane-Keeping System με Blind Spot Assist, Active Park Assist 2.0 και Pre‑Collision Assist με Auto Emergency Braking.
Πολλή περισσότερη έμφαση δόθηκε στις αναβαθμίσεις υπό του αμαξώματος. Η στάνταρ προσαρμοζόμενη ανάρτηση MagneRide είναι ειδικά ρυθμισμένη για τους ευρωπαϊκούς δρόμους και τις προσδοκίες των οδηγών της Γηραιάς Ηπείρου. Τα ελαστικά έχουν εξελιχθεί από την Pirelli ειδικά για τη συγκεκριμένη Mustang, φτάνοντας σε διάσταση 245/45/R20. Το νέο προφίλ οδήγησης Untamed Plus είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τους οδηγούς να εξισορροπούν την ισχύ των κινητήριων μονάδων, προς επίτευξη σταθερών χρόνων κατά την οδήγηση στην πίστα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα προσαρμόζει ταυτόχρονα τα συστήματα ελκτικής πρόσφυσης και έλεγχου της ευστάθειας του αμαξώματος, παρέχοντας σε κάθε συνθήκη τη βέλτιστη κατανομή ροπής. Και με τόση που έχει η Mach-E GT, το χρειάζεται.
Οι δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός, ένας πίσω) παράγουν συνδυαστικά 487 άλογα και 860 ολόκληρα Nm ροπής! Μιλάμε για ένα νούμερο που ρίχνει 114 Nm στο supercar GT και ξεπερνά ακόμα και αυτό του ισχυρότερου Ford παραγωγής όλων των εποχών: της Shelby GT500! Με τέτοια δύναμη και όλους τους τροχούς στο παιχνίδι, τα 3,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα μόνο εντύπωση δεν προκαλούν – χρόνος που καθιστά τη Mach-E GT ως το πιο γρήγορο σε επιτάχυνση ευρωπαϊκό πενταθέσιο μοντέλο στην ιστορία της Ford!
Εξοπλισμένη με την extended range μπαταρία 88 kWh, η Mustang Mach-E GT επιτρέπει επίσης στους λάτρεις της οδήγησης να ασπαστούν την ηλεκτροκίνηση με αυτοπεποίθηση, προσφέροντας μέγιστη αυτονομία 500 χλμ. (βάσει WLTP), παρά τις πρωτοφανείς επιδόσεις. Η φόρτιση σε παροχή με ισχύ 150 kW μπορεί να προσθέσει κατά μέσο όρο αυτονομία 99 χλμ. μέσα σε περίπου 10 λεπτά περίπου, ενώ η μπαταρία μπορεί να ανακτήσει το 80% της φόρτισής της από 10% σε 45 λεπτά.