Η M3 CSL θεωρείται η καλύτερη M όλων των εποχών, με αρκετούς να ανεβάζουν τον δείκτη στην καλύτερη BMW της Ιστορίας. Ο μόνιμος αντίλογος, διατρανώνει την παρουσία του 6τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου SMG II ως το μοναδικό μειονέκτημα. Ένας Άγγλος αποφάσισε να αγγίξει την τελειότητα.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα έχει χάσει BMW M5 με 658.000 χλμ.;
Η CSL παρήχθη σε 1.383 κομμάτια και οι διαφορές σε σχέση με την απλή 46άρα M3 ήταν πάμπολλες. Εκτός του εμφανισιακού μέρους, με τις χαρακτηριστικές 19άρες, το Silver Grey Metallic χρώμα, το φημισμένο Gurney flap στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, τον προφυλακτήρα με την κυκλική εισαγωγή και το ανθρακονημάτινο splitter, μαζί με την ανάλογη οροφή, το κλου της Coupe Sport Leichtbau ήταν στα μηχανικά μέρη. Ο S54 των 3.2 λίτρων ξεζουμίστηκε ατμοσφαιρικά, παράγοντας 360 (από 343) άλογα και 370 Nm ροπής (από 365), η ανάρτηση άλλαξε και το αμάξωμα υπέστη εκτενή δίαιτα, χάνοντας 110 κιλά (1.385 στο σύνολο) μαζί με το ηχοσύστημα, τον κλιματισμό, μεγάλο μέρος της ηχομόνωσης, τοποθετώντας ανθρακόνημα εκτός από την οροφή, στο ταμπλό και τις πόρτες και πολλά ακόμα.
Διαβάστε επίσης: BMW M3 650 HP VS Toyota Supra 700 HP (+video)
Ωστόσο, ακόμα κι αν οι Βαυαροί διαφήμιζαν πως το SMG II έφερε αναβαθμισμένο λογισμικό, που κατέβαζε τον χρόνο αλλαγής στα 80 millisecond, οι πιουρίστες ήθελαν χειροκίνητο και αριστερό πεντάλ. Η BMW δεν τους έκανε ποτέ το χατήρι, όμως ευτυχώς υπάρχουν οι μάστορες. Ο Darren είναι ένας από αυτούς και ο David μετά χάρας πήγε τη CSL του, για να την βάλει «στο χέρι». Βέβαια, όπως απέδειξε ένας οδηγός M2 που διέλυσε το κιβώτιο σε αλλαγή, τα χειροκίνητα δεν είναι για όλους.