Η αντικατάσταση του GT-R δεν φαίνεται να βιάζει τη Nissan, η οποία δεν αποκλείεται να κρατήσει στην παραγωγή την σημερινή γενιά του μέχρι το 2027!
Δείτε ακόμα: Νέο Nissan GT-R Nismo με αγωνιστικά τούρμπο
Οι Ιάπωνες εξετάζουν προσεκτικά τις παραμέτρους του επόμενου supercar τους, όντας ανάμεσα στην επιλογή του υβριδικού συνόλου, της αμιγούς ηλεκτροκίνησης και της μετατροπής σε κεντρομήχανο. Κοντολογίς, υπάρχουν πάρα πολλά ζητήματα να λύσουν. Τα οποία, σύμφωνα με το Motoring.com, μπορεί να μεταθέσουν την παρουσίαση της επόμενης γενιάς (ίσως με το όνομα R36) για το 2027. Ήδη σήμερα το R35 μετράει 12 χρόνια καριέρας, κάτι που σημαίνει πως αν επιβεβαιωθούν οι φήμες, θα «ενηλικιωθεί» και μετά θα αντικατασταθεί.
Ο επικεφαλής της ομάδας εξέλιξης του GT-R, Hiroshi Tamura, κατά κάποιον τρόπο επιβεβαίωσε την ανωτέρω φημολογία, δηλώνοντας πως το σημερινό μοντέλο είναι «μόλις 12 ετών» και «η σημερινή του εκδοχή είναι σχεδόν άλλο αυτοκίνητο, συγκριτικά με αυτό που παρουσιάστηκε το 2009». Η εικόνα των δυο μοντέλων δεν μπορούμε να πούμε πως δικαιώνουν αυτή την άποψη.
Διαβάστε επίσης: Γιατί το Nissan GT-R λέγεται και «Godzilla»;
Αυτή την στιγμή, το μακροβιότερο εν ενεργεία αυτοκίνητο είναι το Lada Niva (4×4 πλέον), που είναι μαζί μας από το 1971. Στην σπορ κατηγορία, η πλατφόρμα Fox Body της Ford φιλοξένησε 2 γενιές Mustang: την τρίτη (1979-1993) και την τέταρτη (1993-2004), μένοντας στην παραγωγή για 25 έτη – αν και δέχτηκε πολλές βελτιώσεις στην πάροδο των ετών. Η τρίτη γενιά της Mercedes SL (R107), αντίθετα, διατηρήθηκε αναλλοίωτη από το 1971 έως το 1989, κλείνοντας «γεμάτη» 20ετία.