Μετά την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη (στις 10 Νοεμβρίου του 2011), η προτίμηση που έδειξαν οι καταναλωτές προς τα diesel αυτοκίνητα ήταν μεγάλη, αφού το 60% των αυτοκινήτων που πωλούνται σε ολόκληρη την Ελλάδα είναι diesel. Ωστόσο το μεγάλο ερώτημα ή δίλλημα «Diesel ή Βενζίνη;» παραμένει μεγάλο, όχι μόνο ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις, αλλά στο κατά πόσο συμφέρει τελικά η αγορά ενός diesel την στιγμή που σε όλα τα μοντέλα (πλην ελάχιστων που αναλύουμε παρακάτω) είναι ακριβότερο, άρα πότε θα γίνει η απόσβεση των περισσότερων χρημάτων.
Στα παραπάνω ερωτήματα το autogreeknews.gr έρχεται να ρίξει φως, κάνοντας μια έρευνα – ανάλυση που εστιάζει στο κόστος χρήσης των δημοφιλέστερων μοντέλων στην Ελλάδα με κινητήρες βενζίνης ή diesel, τα οποία είτε έχουν παραπλήσια ιπποδύναμη είτε τη μικρότερη δυνατή διαφορά τιμής. Να σημειώσουμε ότι σε τακτική βάση προσθέτουμε στην λίστα ολοένα και περισσότερα μοντέλα με στόχο να φτάσουν τα 100 στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα.
Για να δείτε αναλυτικά και τα 76 μοντέλα diesel και βενζίνης πατήστε εδώ.