Ύστερα από την παρουσίαση τμημάτων του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού του νέου, 11ης γενιάς Toyota Corolla, η ιαπωνική φίρμα το αποκάλυψε στην Καλιφόρνια πριν από λίγη μόλις ώρα (πρόκειται για την αμερικάνικη έκδοση με την ευρωπαϊκή να ακολουθεί). Εξωτερικά το νέο μικρομεσαίο σεντάν παρουσιάζει ξεκάθαρα πιο μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση από ποτέ άλλοτε με πιο «αιχμηρές επιφάνειες» και χυτές γραμμές σε κάθε πλευρά του αμαξώματος. Παράλληλα το νέο Corolla είναι πιο μακρύ, φαρδύ και χαμηλό σε σχέση με το προγενέστερο Corolla: μήκος 4.639 χλστ. (+99), πλάτος 1.776 χλστ. (+16), ύψος 1.455 χλστ. (-10) και μεταξόνιο 2.700 χλστ. (+100). Βελτιωμένος και πολύ χαμηλός είναι ο αεροδυναμικός συντελεστής (0,28), ο οποίος συμβάλλει με την σειρά του στην χαμηλότερη κατανάλωση.
Με την σημαντική αύξηση των διαστάσεων έχουν ωφεληθεί ανάλογα και οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες όπως αναφέρει η Toyota, ενώ το εσωτερικό προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από το αντίστοιχο του νέου Auris. Αναβαθμισμένη είναι η ποιότητα κατασκευής, ο εξοπλισμός (υπάρχουν τέσσερα επίπεδα), η πρακτικότητα αλλά και η θέση οδήγησης.
Στον τομέα των κινητήρων, το νέο Toyota Corolla προσφέρεται στην αγορά της Αμερικής με το 1.8 λίτρων μηχανικό σύνολο σε δύο εκδόσεις με απόδοση 132 και 140 ίππων για την πιο σπορτίφ. Η πρώτη έκδοση εφοδιάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο τεσσάρων, ενώ η ισχυρότερη διατίθεται με το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο (CVTi-S) με 7 προεπιλεγμένες σχέσεις. Το τελευταίο περιλαμβάνει και δύο επιλογές, τις ECO και SPORT για πιο οικονομική και σπορτίφ οδήγηση αντίστοιχα (στην SPORT βελτιώνεται η απόκριση του γκαζιού και η αίσθηση του τιμονιού).
Το νέο Toyota Corolla με βάρος αμαξώματος στα 1.315 κιλά φέρει ενισχύσεις σε πολλά τμήματα του πλαισίου του, ενώ όσον αφορά στην ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Στις αρχικές εκδόσεις το «στήσιμο» εστιάζει στην παροχή υψηλής άνεσης, ενώ στην έκδοση «S» με της ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών οι ρυθμίσεις είναι γενικότερα πιο σφιχτές.
Για την Ευρώπη ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα οποία αναμένονται σύντομα και σίγουρα θα διαφέρουν ειδικά στους κινητήρες, αφού θα υπάρχουν τα μηχανικά σύνολα βενζίνης των 1.33 και 1.6 λίτρων και ο ντίζελ 1.4 D-4D.
Τέλος, να αναφέρουμε πληροφοριακά ότι το Corolla λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία το 1966, κατασκευάζεται σε 16 χώρες, προσφέρεται σε 154 χώρες και οι πωλήσεις της έχουν φτάσει τα 40 εκατομμύρια οχήματα.
Δείτε ακόμα: Τα νέα μοντέλα της Toyota