Η έκδοση του 308 που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει την χαμηλότερη κατανάλωση είναι αυτή με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λτ. απόδοσης 112 ίππων σε συνδυασμό με το (πολύ καλής λειτουργίας) σύστημα stop & start και το αυτόματο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων. Όσον αφορά στο ντίζελ μηχανικό σύνολο ξεχωρίζει για την ιδιαίτερα πολιτισμένη του λειτουργία και την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ωστόσο «αδικείται» εν μέρει από τις μακριές σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου. Στα θετικά στοιχεία του 308 ανήκει η πολύ καλή οδική συμπεριφορά που παρουσιάζει ανεξαρτήτως διαδρομής, αλλά και η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του. Οι τελευταίοι παράλληλα θα φιλοξενηθούν χωρίς παραχωρήσεις στο ευρύχωρο εσωτερικό του, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 348 λίτρα.
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 6 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός-πίσω, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηλ. καθρέπτες, 2ζωνικός κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων και ράδιο CD.
Τιμή από: 22.740 ευρώ (προσφέρεται έκπτωση έως 1.200 ευρώ)
Τεκμήριο: 6.400 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.560 κ.εκ., Ισχύς: 112/3.600 ps/σ.α.λ., Ροπή: 270/1.750 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 11,4 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 98 γρ./χλμ.