Λίγες μέρες μετά τις πρώτες φωτογραφίες ολόκληρου του αμαξώματος της νέας Fabia, η Skoda λύνει και το μυστήριο που υπήρχε γύρω από το εσωτερικό του νέου μικρού της μοντέλου. Σχεδιαστικά είναι αισθητά πιο μοντέρνο από της προγενέστερης Fabia, με μίνιμαλ αλλά ενδιαφέρουσα σχεδίαση, εφοδιασμένο με όλα τα σύγχρονα μέσα και πολύ άνετο σε χώρους, σύμφωνα πάντα με την Skoda. Στο ταμπλό κυριαρχούν οι ευθείες γραμμές και οι απαλές καμπύλες επιφάνειες, ενώ ξεχωριστό τόνο δίνει το λευκό ένθετο στο ταμπλό και η ασημί επένδυση στο τιμόνι. Στην πολύ τακτοποιημένη σε εργονομία κονσόλα κυριαρχεί η οθόνη του συστήματος πολυμέσων MirrorLink, πιο κάτω υπάρχει μια σειρά από διακόπτες (αλάρμ, κεντρικού κλειδώματος, θερμαινόμενου πίσω παρμπρίζ και θερμαινόμενων καθισμάτων), ενώ από κάτω βρίσκονται τα χειριστήρια του κλιματισμού και οι υποδοχές USB και Aux. Για πρώτη φορά βλέπουμε και διακόπτη Start/Stop Engine, στη θέση που βρίσκεται η μίζα.
Από πλευράς χώρων, η Skoda αναφέρει ότι παρόλο που το αυτοκίνητο είναι κατά μόλις 8 χλστ. πιο κοντό από το προηγούμενο (3.992 χλστ.), το μήκος της καμπίνας αυξήθηκε κατά 8 χλστ. στα 1.674 χλστ., ενώ μεγάλωσε και ο χώρος στο ύψος των ώμων κατά 21 χλστ. εμπρός (1.401 χλστ.) και 2 χλστ. πίσω (1.386 χλστ.). Ο χώρος αποσκευών μεγάλωσε και αυτός με την σειρά του και έφτασε στο κορυφαίο επίπεδο των 330 λίτρων (+15 λτ.), ενώ με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος φτάνει τα 1.150 λίτρα.
Την πρακτικότητα ενισχύουν με την σειρά τους οι πολλές θήκες, όπως το μεγάλο ντουλαπάκι του συνοδηγού που χωράει μέχρι και μπουκάλι 1 λίτρου, ενώ στις πίσω πόρτες υπάρχει χώρος για μικρότερα μπουκάλια 0,5 λτ. Επιπλέον εφοδιάζεται με γάντζους στον χώρο αποσκευών και δίχτυ συγκράτησης αντικειμένων, με ποτηροθήκες ανάμεσα από τα καθίσματα κ.α.