Η Volkswagen έφερε στην Ελλάδα το τρίτο και μικρότερό της, για την ώρα, crossover μετά τα Touareg και Tiguan. Ο λόγος για το T-Roc το οποίο ξεκίνησε ήδη τις πωλήσεις του στην ελληνική αγορά και στο www.autogreeknews.gr είχαμε την πρώτη δοκιμή μαζί του κατά την δημοσιογραφική του παρουσίαση στην Ελλάδα στα Τρίκαλα Κορινθίας.
Κινητήρες από 115 ίππους και από 19.650 ευρώ
Οι τιμές του Volkswagen T-Roc ξεκινούν από τα 19.650 ευρώ στην έκδοση Discover με τον 1.0 TSI κινητήρα βενζίνης με τους 115 ίππους. Η εν λόγω εξοπλιστική έκδοση μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, πίσω φώτα LED, δερμάτινο τιμόνι και κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός, air care climatronic 2 ζωνών με αντιαλλεργικά φίλτρα, composition colour με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5’’, bluetooth/USB/SD, αισθητήρες βροχής και φωτός, εσωτερικό αντιθαμβωτικό καθρέφτη, front assist με city emergency braking, pedestrian monitoring, ενεργό σύστημα διατήρησης πορείας Lane Assist, multi collision braking, pre-crash, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού καθώς και ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto-Hold. Εκτός της έκδοσης Discover υπάρχουν και οι εκδόσεις Advance και Experience.
Δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό του Volkswagen T-Roc
Ξεχωριστή εμφάνιση
Το Volkswagen T-Roc είναι ένα μοντέρνο crossover που έρχεται για να ικανοποιήσει την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για ένα αυτοκίνητο που να προσφέρει τους χώρους και την πρακτικότητα ενός hatchback της κατηγορίας C με off-road εμφάνιση και δυνατότητες. Το γερμανικό μοντέλο έχει διαστάσεις 4.234×1.819×1.573 χλστ. και μεταξόνιο 2.590 χλστ. Στα βασικά του χαρακτηριστικά τα φώτα ημέρας LED, η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα, οι ακμές στο καπό, η προστατευτική ποδιά και τα πλαστικά μέρη πέριξ του αμαξώματος. Στοιχεία της εμφάνισης αλλά και του εξοπλισμού που κάνουν ακόμα πιο ξεχωριστό το Volkswagen T-Roc είναι τόσο η διχρωμία του αμαξώματος με τέσσερα χρώματα στην οροφή όσο και τα έντεκα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου που ξεκινούν από τις 16 ίντσες.
Νεανικό και λειτουργικό εσωτερικό
Το Volkswagen T-Roc έχει ένα εσωτερικό που διαφέρει σε δύο τουλάχιστον σημεία από τα όσα έχουμε γνωρίσει στα περισσότερα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας. Βασικό η απουσία μαλακών υλικών σε ολόκληρο το εσωτερικό, μία επιλογή που συναντάται αποκλειστικά στο λιλιπούτειο και οικονομικό Up. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι τα υλικά στερούνται ποιότητας, κάθε άλλο, δείχνουν και είναι πολύ ποιοτικά με τη γνωστή άριστη συναρμογή και φινίρισμα που αναμένουμε από ένα Volkswagen. Δεύτερο σημείο η ύπαρξη χρώματος στο ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα και στα πάνελ των θυρών (επτά χρώματα στο σύνολο). Το συγκεκριμένο στοιχείο δημιουργεί μία εικόνα νεανική, σύγχρονη και αρκετά ξεχωριστή. Είναι ένα ακόμα στοιχείο που συναντούμε στο Up ενώ μπορούμε να πούμε ότι και η συνολική σχεδίαση του εσωτερικό έχει αρκετά ακόμα στοιχεία με το μικρό της Volkswagen.
Το εσωτερικό είναι πολύ πρακτικό με αρκετές θήκες για ποτήρια, μπουκάλια και άλλα αντικείμενα. Επίσης το μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας πλάτος μεταφράζεται σε μία πολύ ευρύχωρη καμπίνα για τέσσερις ακόμα και πέντε επιβάτες. Ο δε χώρος των αποσκευών προσφέρει 445 λίτρα (με ρεζέρβα έκτακτης ανάγκης) τα οποία είναι πλήρως και εύκολα εκμεταλλεύσιμα.
Διαβάστε ακόμα: Δοκιμή VW Polo 1.0 TSI 95 PS
Πλήρης μηχανολογική γκάμα
Η Volkswagen έχει εξοπλίσει το T-Roc με κινητήρες, κιβώτια και συστήματα μετάδοσης που θα καλύψουν κάθε ανάγκη. Στη βενζίνη η γκάμα περιλαμβάνει τους 1.0 TSI, 1.5 TSI EVO και 2.0 TSI με 115, 150 και 190 ίππους. Στο πετρέλαιο έχουμε τους 1.6 TDI με 115 ίππους (διαθέσιμος το δεύτερο εξάμηνο του 2018) και 2.0 TDI με 150 και 190 ίππους. Οι κινητήρες των 115 ίππων συνδυάζονται αποκλειστικά με μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο και κίνηση στους δύο τροχούς. Οι κινητήρες των 2.0 λίτρων έχουν αποκλειστικά τετρακίνηση 4Motion και εκτός του μηχανικού μπορούν να εξοπλιστούν και με το DSG των επτά σχέσεων. Το εν λόγω κιβώτιο μπορεί προαιρετικά να αποκτήσει και ο 1.5 TSI EVO ενώ από το δεύτερο εξάμηνο του 2018 θα προστεθεί και η δυνατότητα για τετρακίνηση.
Ολοκληρωμένο στο δρόμο
Σε αυτήν την πρώτη δημοσιογραφική παρουσίαση του Volkswagen T-Roc στην Ελλάδα η διαδρομή μας περιελάμβανε διαδρομή από την Αττική στα Τρίκαλα Κορινθίας με το 1.0 TSI των 115 ίππων που βεβαίως αναμένεται να πάρει και τη μερίδα του λέοντος σε ότι αφορά τις πωλήσεις. Μία διαδρομή που περιελάμβανε αυτοκινητόδρομο όσο και ορεινή επαρχιακή διαδρομή.
Στο πρώτο στάδιο το Volkswagen T-Roc φανέρωσε ότι παρά τους φαινομενικά λίγους 115 ίππους είναι ικανό να διατηρεί άνετα μία ταχύτητα ταξιδίου στα 120-130 χλμ./ώρα με χαμηλές στροφές στον κινητήρα (περίπου 2.700 σ.α.λ.) λόγω της μακριάς κλιμάκωσης του κιβωτίου. Παράλληλα τόσο ο κινητήρας όσο και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι κρατούνται σε χαμηλά επίπεδα με τους επιβάτες να απολαμβάνουν ένα ήσυχο και ξεκούραστο ταξίδι. Στην επαρχιακή διαδρομή η ροπή των 200 Nm κινεί σε αξιοπρεπείς ρυθμούς το αμάξωμα των 1.270 κιλών και επιτρέπει στον οδηγό να κάνει την προσπέραση γρήγορα και αποτελεσματικά. Η ρύθμιση των αναρτήσεων δεν δίνει έμφαση αποκλειστικά στην άνεση με το Volkswagen T-Roc να είναι σχετικά σφιχτό στην υπερκέραση των ανωμαλιών. Παράλληλα όταν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί πιο γρήγορα και πιεστικά το αμάξωμα δεν έχει απρόβλεπτες αντιδράσεις.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή VW Tiguan 1.4 TSI 125 PS
Συνολικά το Volkswagen T-Roc είναι ένα crossover που κινείται στα πλαίσια της εποχής και της εταιρίας της οποίας φέρει το σήμα. Είναι σύγχρονο σχεδιαστικά, έχει ένα ποιοτικό, άνετο και νεανικό εσωτερικό καθώς και πληρέστατη γκάμα κινητήρων. Σε αυτά βεβαίως προσθέτουμε τις ουκ ολίγες επιλογές στον εξοπλισμό (συστήματα ψυχαγωγίας με οθόνη 6.5 έως 8 ίντσες, ηχοσύστημα beats, πανοραμική ανοιγόμενη οροφή, ψηφιακό πίνακα οργάνων Active Info Display) και την πολύ ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Τέλος να αναφέρουμε ότι το Volkswagen T-Roc έχει εργοστασιακή εγγύηση δύο χρόνια η οποία μπορεί να επεκταθεί για ακόμα δύο έτη με κόστος 395 ευρώ.