Τους τελευταίους μήνες παρουσιάζονται συνεχώς μικρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, όπου στην θέση του θερμικού μηχανικού συνόλου τοποθετείται το ηλεκτρικό μοτέρ. Στο εν λόγω ηλεκτροκίνητο Fiesta όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, αφού οι ηλεκτροκινητήρες Ε-Wheel Drives είναι τοποθετημένοι στις πλήμνες των πίσω τροχών. Η εξέλιξή του συστήματος έχει γίνει από την γερμανική εταιρεία Schaeffler σε συνεργασία με το τμήμα της Ford Research & Advanced Engineering Europe» για να γίνουν κάποιες απαραίτητες δοκιμές σε συνθήκες ψύχους.
Μάλιστα, η Ford ανέφερε ότι η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου παρέμεινε σχεδόν στα ίδια επίπεδα, παρά το υψηλότερο βάρος ανά τροχό σε σχέση με το συμβατικό Fiesta. Όταν λειτουργούν συνδυαστικά τα δύο ηλεκτρικά η απόδοση κυμαίνεται από 90 έως 110 ίππους και η ροπή φτάνει έως τα 700 Nm. Κάθε υγρόψυκτο ηλεκτρικό μοτέρ ζυγίζει 53 κιλά και είναι ενσωματωμένο σε ζάντα διαμέτρου 16 ιντσών.
Το εν λόγω πρωτοποριακό σύστημα ηλεκτροκινητήρων Ε-Wheel Drive μπορεί να τοποθετηθεί και στους εμπρός τροχούς σαν σύστημα τετρακίνησης, αλλά και σε συνδυασμό με θερμικό μοτέρ. Επίσης, όπως μπορούμε να δούμε από την φωτογραφία που αναλύει τον ηλεκτροκινητήρα, υπάρχει ακόμα η δυνατότητα οι τροχοί κατά το παρκάρισμα να στρίβουν σε γωνία 90 μοιρών και έτσι το αυτοκίνητο μπορεί να παρκάρει πολύ εύκολα, κάθετα.