Η κόντρα του Nissan Z με την Toyota Supra είναι μόνιμη, αυτονόητη και σε όλα τα επίπεδα. Σε πίστες και ευθείες ο «Ζορό» έχει πετύχει αρκετές νίκες, εκμεταλλευόμενος το πλεονέκτημα ισχύος (405 άλογα αντί 340 και μετέπειτα 387 ίππων στη Supra), ωστόσο σε πωλήσεις τα είχε βρει σκούρα. Από το 2021 μέχρι πέρσι έβλεπε σταθερά την πλάτη της Supra εμπορικά, στην αγορά των Η.Π.Α. Κάτι, ωστόσο, που κατάφερε να αλλάξει το κλείσιμο του 2024.
Το Z βρήκε 3.164 αγοραστές τη χρονιά που μας πέρασε στην Αμερική, ενώ η Supra δεν ξεπέρασε τους 2.615. Μικρή απόσταση τα 549 αυτοκίνητα, αλλά έκανε τη διαφορά. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη πως μια χρονιά πριν, το sportscar της Toyota είχε «σβήσει» εκείνο της Nissan με σχεδόν 1.000 παραπάνω μονάδες (2.652 έναντι 1.771 το ’23). Για το 2022 ούτε λόγος, καθώς η μεταξύ τους διαφορά είχε ξεπεράσει τις 4.000 μονάδες (4.952 αντί μόλις 263), αν και φυσικά καταλογίζεται στο Z το ελαφρυντικό της περιορισμένης διαθεσιμότητας λόγω του ότι τότε άρχιζε να κυκλοφορεί κανονικά.
Η εμπορική του πορεία σίγουρα ενισχύθηκε από την προσθήκη της έκδοσης Nismo, την ίδια ώρα που η Supra MK5 εξίσου σίγουρα αρχίζει να δείχνει σιγά-σιγά τα χρόνια της (από το 2019 στην αγορά). Και τα δυο μαζί πάντως, ούτε που πλησιάζουν τις επιδόσεις της Ford Mustang. Οι αθροιστικές πωλήσεις των Nissan Z-Toyota Supra προσέγγισαν τα επίπεδα των 6.000 μονάδων (5.779) το 2024, τη στιγμή που η ‘Stang ξεπέρασε τις 44.000 (44.003) στην Αμερική! Ακόμα και τις 11.486 πωλήσεις του GR86 να προσθέσουμε, πάλι δεν φτάνουν ούτε στα μισά του pony car.