Το λανσάρισμα του Nissaz Z Nismo συνοδεύτηκε από κύματα ενθουσιασμού μεταξύ των «βενζινολάγνων», τα οποία συναγωνίζονται μόνο οι προβληματισμοί που δημιουργεί στην Toyota Supra. Κατάσταση ραγδαίως επιδεινούμενη για το ιαπωνο-βαυαρικό sportscar, έπειτα από την ανακοίνωση των πρώτων τιμών για τον κορυφαίο «Ζορό».
Το Z Nismo ξεκινά την εμπορική του στην Αυστραλία, με την εκεί αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τον τιμοκατάλογο και να στήνει «στη γωνία» τη Supra. Το Nismo ξεκινά από τις 94.000 τοπικών δολαρίων (56.095 ευρώ), τη στιγμή που η 3.0λιτρη Supra εκκινεί από τις 87.000 δολάρια (51.927 ευρώ). Εκ πρώτης όψεως η MK5 φαίνεται να έχει το πλεονέκτημα, αλλά κάπου εδώ έρχεται η ιεράρχηση των εκδόσεων. Η Supra των 387 ίππων και 550 Nm είναι μεν φθηνότερη από το Nismo, όμως αυτό αφορά τη βασική GT. Η οποία με τη σειρά της τοποθετείται απέναντι στο απλό Z, των 405 ίππων και 475 Nm, που κάνει «σεφτέ» στα 75.800 δολάρια Αυστραλίας (45.194 ευρώ). Άρα η φθηνότερη Supra 3.0λτ. είναι πάνω από 10.000 ακριβότερη του απλού Z.
Η κορυφαία GTS κάνει εκκίνηση στις 102.000 δολάρια (60.408 ευρώ), οπότε ο φύσει (μέχρι να παρουσιαστεί GRMN) και θέσει ανταγωνιστής του Nismo βρίσκεται στις 8.000 παραπάνω. Η τιμολόγηση της Nissan τοποθετεί το Z Nismo ακριβώς ανάμεσα στις δυο εκδόσεις της «μεγάλης» Supra, καθιστώντας το αφενός πιο συμφέρουσα αγορά και από τις δύο, αφετέρου ανοίγοντας μια ασφαλή απόσταση 18.000 δολαρίων από το απλό Z. Κοντολογίς κάνει μεγάλη ζημιά στον άμεσο ανταγωνιστή, εκμηδενίζοντας τις πιθανότητες εσωτερικού «κανιβαλισμού».
Να θυμίσουμε πως το Z Nismo διαθέτει αεροδυναμικό πακέτο και ειδικά εξελιγμένη ανάρτηση, σε συνδυασμό με εμφάνιση επιρροών Nismo GT-R (βλέπε Stealth Gray χρώμα ), 19άρες ζάντες της RAYS και βελτιωμένο 3.0 V6 twinturbo στα 420 άλογα/520 Nm. Βλέπουμε, δηλαδή, ότι προσφέρει πολλά παραπάνω από τη Supra GT και την GTS, ζητώντας σε σχέση με την πρώτη λίγο παραπάνω χρήματα και από τη δεύτερη αρκετά λιγότερα. Το Nismo Z προσφέρεται αποκλειστικά με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο (εδώ υπερτερεί η Toyota, προσφέροντας και 6άρι χειροκίνητο), που με τη σειρά του διαθέτει ενισχυμένο συμπλέκτη και αναθεωρημένο λογισμικό, επιτυγχάνοντας ταχύτερες αλλαγές κατά 50%. Νέα είναι επίσης τόσο το launch control, όσο και το πρόγραμμα Sport+. Επιδόσεις παρόλα αυτά, δεν ανακοινώνονται.