Αναμφίβολα, όταν κάποιος ακούει το όνομα Lancia το πρώτο μοντέλο που του έρχεται στο μυαλό είναι η Delta. Όμως υπάρχουν και διάφορα ξεχωριστά μοντέλα, όπως το συγκεκριμένο. Αυτό ακούει στο όνομα… Hyena, βασίζεται στη θρυλική Integrale και κατασκευάστηκε από την εταιρία Zagato.
Υπεύθυνος για το σχεδιασμό του συγκεκριμένου μοντέλου, ήταν ο Marco Pedracini. Η κατασκευή του μοντέλου διήρκεσε ένα έτος (1992-1993) και μόλις 24 τέτοια οχήματα βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής. Αρχικά είχε γίνει πρόβλεψη για 75 Lancia Hyena, όμως λόγω της υψηλής της τιμής δεν πούλησε. Το 1992 κόστιζε 140.000 Ελβετικά φράγκα, όσο μια Porsche 911 Carrera. Ο κύριος εμπνευστής του ιδιαίτερου μοντέλου ήταν ο Ολλανδός κατασκευαστής αυτοκινήτων και συλλέκτης Paul V.J Koot. Ο τελευταίος ήθελε ένα πιο ακραίο μοντέλο, με διαφορετικό σχήμα από το hatchback. Για την ακρίβεια ήθελε ένα κουπέ αμάξωμα και η Zagato είπε αμέσως «Ναι» για την κατασκευή του. Εν αντιθέσει με τη Fiat η οποία για δικούς της λόγους απέρριψε την ιδέα. Ο Koot δεν το έβαλε κάτω, μάζεψε μερικές HF Integrale και τις έστειλε στη Zagato για να δημιουργήσει την Hyena.
Οι τεχνικοί πήραν φωτιά, μετατρέποντας το αμάξωμα σε ένα μικρό και κομψό κουπέ με θέσεις για δύο. Από τη θρυλική Lancia δανείστηκαν και τον κινητήρα, τον τετρακύλινδρο turbo των 1.995 κ.εκ. Ως Evo 1 απέδιδε 210 άλογα, αλλά στην Hyena ανέβηκε στα 250. Χάρη στη χρήση αλουμινίου και ανθρακονήματος (κι όμως, το 1992) το συνολικό βάρος του αμαξώματος μειώθηκε κατά 120 κιλά. Έτσι το 0-100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση 5,4 δλ., τουτέστιν 0,3 δλ. ταχύτερα από την Integrale. Αναμενόμενο από την άλλη, καθώς το σύστημα μετάδοσης (τετρακίνηση με τρία διαφορικά) προέρχεται αυτούσιο από την Integrale.
Ο τελικός απολογισμός έγραψε 24 «Ύαινες» σε δυο χρόνια παραγωγής, με τη συγκεκριμένη να λέγεται πως είναι η μοναδική στην Αμερική. Βαμμένη στο ιδιαίτερο Grigio Alloy χρώμα, με τιρκουάζ εσωτερικό «πνιγμένο» στην alcantara και το οδόμετρο να αναγράφει λίγο πάνω από 31.200 χλμ. (31.234). Η τιμή της; Στις 299.000 δολάρια (283.012 ευρώ).