Τελευταία φορά που είδαμε Celica, ήταν 15 χρόνια πίσω. Το 2006 έπεσαν οι τίτλοι τέλους και έκτοτε οι φήμες για αναβίωση δεν σταμάτησαν να κυκλοφορούν. Πολλοί θεώρησαν πως με το GT86 (από την επόμενη γενιά «GR86») οι Ιάπωνες πρακτικά ανέστησαν το πνεύμα της Celica – αλλά όχι το όνομα. Πλέον, όμως, δεδηλωμένα δείχνουν ξεκάθαρα διάθεση να ολοκληρώσουν τη δουλειά – και δεν είναι ψέμα!
Οι επικεφαλής του ιαπωνικού κολοσσού έχουν επιβεβαιώσει πως το comeback του θρυλικού μοντέλου είναι «κλειδωμένο», με το Torque Japan να συνθέτει σε ψηφιακή μορφή τις γραμμές της Celica MK8. Μια μίξη GRYaris και Supra (και λίγο Prius), εννοείται με τις ανάλογες διαφοροποιήσεις στη διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων, της μάσκας και του αμαξώματος. Πολύ πειστικό αποτέλεσμα πάντως, που άνετα θα ταίριαζε σε ένα αυτοκίνητο έτοιμο για τις αντιπροσωπείες (ειδικά ο αεραγωγός στο καπό α λα Gelica GT-Four). Οπότε ιδέες μπορεί να πάρει και από εδώ το σχεδιαστικό τμήμα της Toyota. Οι μηχανικοί, δε, έχουν ακόμα πιο εύκολο έργο. Κινητήρες και συστήματα μετάδοσης υπάρχουν, αναμένοντας απλά το «OK» για τα περαιτέρω!
Ο 2.0λιτρος υβριδικός των 197 ίππων, ας πούμε, είναι «ταμάμ» για μια βασική δικίνητη Celica. Ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο των 280/300 ή 304 ίππων (ιδίως ο τελευταίος) από τα GR Yaris και GR Corolla αντίστοιχα, ιδανικός για την αναβίωση της GT-Four. Για να δούμε πότε θα πει επιτέλους το πολυπόθητο «ναι» η φίρμα από το Αΐτσι.