To Jeep Wagoneer S παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα, αποκαλύπτοντας πλήρως τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και τις καταιγιστικές επιδόσεις, που βρίσκονται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας του – μαζί φυσικά με την ηλεκτρική διάταξη του συστήματος κίνησης.
Η ναυαρχίδα της αμερικανικής φίρμας εμφανίζεται «φτυστή» με το concept car, πλην ελαχίστων λεπτομερειών (βλέπε διαφορετικές ζάντες, που πάντως φτάνουν τις 20 ίντσες). Το μόνο που λείπει είναι το λογότυπο «WAGONEER» στο χείλος του καπό. Για τη σχεδίασή του βασικό ρόλο διαδραμάτισε η ανάγκη για κορυφαία αεροδυναμική απόδοση (Cd 0,29), που με τη σειρά της οδήγησε σε ένα ιδιαίτερα επιβλητικό αμάξωμα με απαλές γραμμές. Ασφαλώς, περίοπτη θέση έχει και η εμβληματική μάσκα με τα εφτά κατακόρυφα στελέχη, η οποία για την περίσταση θα διαθέτει και LED φωτισμό.
Το Wagoneer S είναι το πρώτο μοντέλο της Stellantis που πατάει στην πλατφόρμα STLA Large, φτάνοντας τα 4.886 χλστ. μήκους και ξεπερνώντας τα 2,1 μέτρα (2.123 χλστ.) σε πλάτος! Στο εσωτερικό κυριαρχούν δεσποτικά η ψηφιακότητα και οι οθόνες, αριθμώντας συνολικά 4 μόνιτορ σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα, για μια συνολική παρουσία που φτάνει τις 45 ίντσες! Ειδικά το πρώτο, ξεκινά από τον οδηγό (ψηφιακός πίνακας οργάνων) και φτάνει μέχρι το συνοδηγό (έξτρα πρόσβαση στο σύστημα πολυμέσων) με οθόνες, έχοντας φυσικά ανάμεσά τους εκείνη για το infotainment και κάτω από αυτή, μια μικρότερη για τον έλεγχο του κλιματισμού. Στην κεντρική οθόνη, δε, παρατηρούμε πολύ ταιριαστά γραφικά για τη λειτουργία του ηχοσυστήματος McIntosh, που αριθμεί συνολικά 19 ηχεία.
Η κίνηση του μεγαλύτερου EV της Jeep είναι καθήκον δυο ηλεκτροκινητήρων, συνολικής απόδοσης 600 ίππων και 837 Nm. Παρά το βάρος των 2.560 κιλών, εν πολλοίς οφειλόμενο και στην πολύ μεγάλη μπαταρία των 100,5 kWh, η επιτάχυνση φτάνει σε ιστορικά επίπεδα για τα δεδομένα της εταιρίας. Τα 3,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα κάνουν το Wagoneer S το ταχύτερο Jeep παραγωγής όλων των εποχών (στα 200 χλμ./ώρα περιορίζεται ηλεκτρονικά η ταχύτητα, οπότε εκεί απέχει), εκθρονίζοντας το Grand Cherokee Trackhawk, με τον κομπρεσοράτο 6.2 V8 των 710 ίππων και 868 Nm, που με 3,5 δλ. κρατούσε τα πρωτεία. Η αυτονομία ξεπερνά τα 482 χλμ., δίχως η Jeep να δίνει ακριβές νούμερο, ενώ η φόρτιση μπορεί να γίνει με ισχύ ως 350 kW διαμορφώνοντας το χρόνο του 20-80% σε 23 λεπτά (εννοείται με χρήση ταχυφορτιστή).