Η F40 είναι κάτι παραπάνω από την καλύτερη Ferrari όλων των εποχών, όπως έχει ανακηρυχθεί από πλείστες όσες ψηφοφορίες ανά τον κόσμο. Αποτελεί το τελευταίο αυτοκίνητο που εξελίχθηκε υπό το άγρυπνο βλέμμα του ίδιου του Enzo, την ύστατη μετενσάρκωση των ιδεωδών του «Γέρου». Όσο κι αν έφερε τη Formula 1 στους δρόμους η F50, όσα ορόσημα κι αν έθεσε με την ισχύ και τις επιδόσεις της η Enzo, όσα ρεκόρ κι αν κατέρριψαν οι μεταγενέστερες υβριδικές LaFerrari, SF90 Stradale και η πρόσφατη F80, η κουβέντα πάντα θα επιστρέφει στην F40. Κάτι που ισχύει και για το ίδιο, το Μαρανέλο.
Οι φήμες για επιστροφή της F40 κυκλοφορούν πολύ καιρό, ειδικά από τότε που η αγορά των restomods άρχισε να δείχνει τη δυναμική της. Μια αναγεννημένη F40 δεν είναι κάτι δύσκολο για τη Ferrari, η οποία θα βρισκόταν με τα χέρια γεμάτα εκατομμύρια από ένα και μόνο αυτοκίνητο. Σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται οι δημιουργίες της Icona Series, όπως οι SP1/SP2 Monza και η SP3 Daytona. Πολύ μικρή παραγωγή (499 κομμάτια οι Monza, 599 η Daytona), τεράστιο κέρδος (πάνω από 1 εκατ. ευρώ προ φόρων όλες). Βάλτε με το μυαλό σας τί χαμός θα γίνει από τους Κροίσους συλλέκτες του πλανήτη, αν εμφανιστεί καινούργια F40.
To βρετανικό Top Gear ισχυρίζεται πως αυτές οι σκέψεις τριγυρίζουν στα μυαλά των Ιταλών, επικαλούμενο πηγές από τα ενδότερα του Μαρανέλο. Μια νέα F40 θα μπορούσε κάλλιστα να βασιστεί στη F80, ακόμα και στην F8 Tributo, με τον τρόπο που βασίστηκε η νέα Lamborghini Countach στην Aventador. Βέβαια, όπως σωστά τονίζουν οι Άγγλοι, πολύς κόσμος ενδέχεται να αντιδράσει αρνητικά, κάνοντας λόγο για «ιεροσυλία» και λοιπά σχετικά. Οι άνθρωποι της Lambo τα άκουσαν, για παράδειγμα, ενώ τη νέα Countach «έκραξε» και ο σχεδιαστής της αυθεντικής (ο θρυλικός Marcelo Gandini). H Ferrari πάντως έχει αποδείξει ότι δεν νοιάζουν οι επικριτές, αρκεί να υπάρχουν αγοραστές (βλέπε τρομερή επιτυχία της Purosangue).