Η στροφή που γίνεται τον τελευταίο καιρό στην αυτοκίνηση σχετικά με τα EVs, έχει μόνο ένα αντίστοιχο προηγούμενο: τότε που όλοι πάλευαν να τα επιβάλλουν. Αφού οι νομοθέτες είδαν ότι κάτι τέτοιο απλά δεν γινόταν, «γύρισαν το μπιφτέκι» πάλι στην πλευρά των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η Honda είχε προβλέψει την κατάσταση, για αυτό και δεν έπεσε ποτέ «με τα μούτρα» στα ηλεκτρικά.
Ο CEO της Honda Αμερικής, Kazuhiro Takizawa, εξήγησε το πώς δεν μπορείς να εξαναγκάσεις το αγοραστικό κοινό να του αρέσει κάτι: «Δεν μπορείς να αλλάξεις τη γνώμη των καταναλωτών με το ζόρι. Μέχρι ενός σημείου μπορείς να τους παρακινήσεις, με τις επιδοτήσεις αγοράς για παράδειγμα. Αλλά ακόμα και με αυτές, καταναγκαστικά δεν μπορείς να πείσεις τον κόσμο να αλλάξει από θερμικά σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα». Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Honda παγκοσμίως, Shinji Aoyama, συμπλήρωσε: «Η επιβράδυνση της αγοράς στα EV δεν είναι κάτι απρόσμενο. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να τα αφομοιώσουμε ομαλά στο σύνολο, δίχως βιασύνη και ριζικές αλλαγές».
Δεν είναι τυχαίο, εξάλλου, πως η Honda στην Ευρώπη (και σε πολλές άλλες αγορές) προσφέρει μόνο ένα ηλεκτρικό μετά την κατάργηση του e: το e:Ny1. Από υβριδικά, όμως, άλλο τίποτα. Ολόκληρη η γκάμα, πλην του Civic Type R, κινείται αποκλειστικά από εξηλεκτρισμένα μοτέρ. Αυτή είναι και η λέξη-κλειδί για τους Ιάπωνες, ενδεχομένως συνολικά για την αυτοκίνηση: εξηλεκτρισμένα, όχι αμιγώς ηλεκτρικά. Άλλο που ορισμένα μοντέλα, όπως το επόμενο NSX, θα χρησιμοποιούν μόνο το ρεύμα για να προσφέρουν συγκινήσεις.