Η Ford είναι περήφανη για τη V8 κληρονομιά της Mustang, που ανθίσταται στις «σειρήνες» του εξηλεκτρισμού και της εποχής. Το νέο Dodge Charger, φερ’ ειπείν, προσφέρεται ως ηλεκτρικό ή εξακύλινδρο. Η Chevrolet Camaro δεν προσφέρεται καν, με το μέλλον να φαντάζει αμιγώς EV. Με άλλα λόγια, η ‘Stang σαν να παίζει μόνη της. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι στέρεψαν τα περιθώρια βελτίωσης, ειδικά όταν μιλάμε για κιλά και ζυγαριές.
Ο CEO του «Μπλε Οβάλ», Jim Farley, μίλησε στο βρετανικό Autocar για την ανάγκη δίαιτας τόσο στη Mustang, όσο και σε άλλα μοντέλα της Ford. «Πρέπει να κάνουμε πιο ελαφριά τα αυτοκίνητά μας, περιλαμβανομένης της Mustang», είπε χαρακτηριστικά ο Αμερικανός. «Δεν θα φτιάξουμε Mustang, που δεν θα είναι Mustang», συμπλήρωσε κάθετα. Πόσο ζυγίζει, όμως, το pony car και χρειάζεται να μπει σε δίαιτα; Η βασική 2.3 EcoBoost με το 10άρι αυτόματο κιβώτιο, βρίσκεται στα 1.628 κιλά. Η GT, με τον 5.0 V8 των 450 ίππων και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, στα 1.733 κιλά. Ο Farley δεν έθεσε στόχους στην απώλεια κιλών, αλλά μια 50άρα τουλάχιστον θα ήταν ρεαλιστικός στόχος. Και μάλιστα, όπως διαβεβαιώνει ο διοικητικός ηγέτης της Ford, χωρίς να κουνηθεί ρούπι ο V8 από το μηχανοστάσιο.
Οποιαδήποτε δίαιτα στο εμβληματικό sportscar της φίρμας από το Ντιτρόιτ, υπολογίζεται πάντα με την οκτακύλινδρη καρδιά κάτω από το καπό. Δεν υπάρχει περίπτωση, δηλαδή, να δούμε κάτι αντίστοιχο με το Charger, όπου τη θέση του ατμοσφαιρικού V8 πήρε ένας εξακύλινδρος εν σειρά 3.0λιτρος με δυο τούρμπο. Επίσης, δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε αμιγώς ηλεκτρική Mustang (προφανώς εξαιρείται η SUV Mach-E), εξίσου σε πλήρη αντίθεση με τον ανταγωνιστή της Dodge. Υβριδική, αντίθετα, συνιστά βάσιμο σενάριο – αλλά πάντα με τον V8 κινητήρα σε ρόλο πρωταγωνιστή.