Η Xiaomi εξέπληξε τους πάντες όταν παρουσίασε το SU7, κερδίζοντας όλους τους ανταγωνιστές της από το χώρο της τεχνολογίας (Sony και Apple, βασικά) στο λανσάρισμα του πρώτου αυτοκινήτου. Και οι εκπλήξεις δεν σταματάνε, καθώς η ζήτηση για τον τετράτροχο αδερφό των Redmi ξεπερνά κάθε προσδοκία!
Μέσα σε μόλις 6 μήνες κυκλοφορίας, το SU7 έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε ένα από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα στην Κίνα. Τον Απρίλιο άνοιξαν οι παραγγελίες και ήδη, η Xiaomi μετρά πάνω από 50.000 – πλέον των 5.000 μηνιαίως δηλαδή, ενώ Αύγουστο και Σεπτέμβριο ο αριθμός εκτοξεύθηκε σε περισσότερες από 10.000 μονάδες το μήνα! Ο αρχικός προγραμματισμός έκανε λόγο για 100.000 μονάδες μέχρι το τέλος του έτους, αλλά πλέον οι προβλέψεις τοποθετούν την παραγωγή σε περισσότερα από 120.000 SU7, με την παρούσα ζήτηση. Σημειωτέον, ο ανταγωνιστής του Tesla Model 3 από την Xiaomi προς το παρόν διατίθεται μόνο εντός συνόρων. Βάλτε με το μυαλό σας τί «μπαμ» θα γίνει στις πωλήσεις, όταν αρχίσουν οι εξαγωγές.
Τεράστιο ρόλο στην επιτυχία του SU7 παίζει αναμφίβολα το χαμηλό κόστος αγοράς. Η τιμή εκκίνησης ορίζεται στα 215.900 γουάν (27.721 ευρώ) για το βασικό Standard RWD, με τη μπαταρία των 73,6 kWh και τον ηλεκτροκινητήρα των 299 ίππων/400 Nm, όντας πάνω από 30.000 γουάν (3.852 ευρώ) φθηνότερο του βασικού Tesla Model 3 των 60 kWh και 283 ίππων/420 Nm. Ο CEO της εταιρίας, Lei Jun, παραδέχτηκε σε συνέντευξή του στο CNBC πως το SU7 πωλείται κάτω του κόστους, όπερ σημαίνει ότι η Xiaomi «μπαίνει μέσα» για κάθε αυτοκίνητο που πουλάει! Προφανώς το αρνητικό ισοζύγιο είναι υπολογισμένο και η εταιρία δεν «αιμορραγεί» χρήματα. Αυτό που θέλει να πετύχει, το καταφέρνει στο μάξιμουμ: διασφάλιση εμπορικότητας. Κι όχι μόνο για το SU7, που ούτως ή άλλως πηγαίνει «κομμάτια» στις πωλήσεις, αλλά γενικότερα για το στάτους της Xiaomi ως κατασκευαστή αυτοκινήτων.