Τα χειροκίνητα κιβώτια έχουν βρεθεί σε τόσο δυσμενή θέση, ώστε κάθε φορά που μια εταιρία ανακοινώνει πως επενδύει σε αυτά αντιμετωπίζεται -και τρόπον τινά, είναι- σαν σωτήρας του τρίτου πεντάλ. Η Ferrari ήταν από τις πρώτες που αποφάσισαν να μην συγκαταλέγονται σε αυτές, λανσάροντας το κιβώτιο F1 στην F355 μια 24ετία πριν. Πλέον, όμως, όποιο «Cavallino Rampante» διαθέτει μηχανική μετάδοση, συνιστά τον ορισμό του συλλεκτικού. Η 360 Modena/360 Spider ήταν από τις πρώτες της αυτόματης μετάδοσης, αλλά ευτυχώς πολλά αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν με «χτένι» και συμπλέκτη.
H συγκεκριμένη είναι μεν κατακόκκινη, αλλά διακρίνουμε πως η απόχρωση δεν είναι η παραδοσιακή πορφυρή των Ferrari. Το αμάξωμα δεν ντύνεται με το κλασικό Rosso Corsa, αλλά με το πιο βαθύ και σπάνιο Rosso Fiorano. Οι 5άκτινες 18άρες λάμπουν σαν ολοκαίνουργιες, όπως και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport A/S 3+. Στο εσωτερικό τώρα, σαν κάθε Ferrari παλαιότερης χρονολογίας που σέβεται τον εαυτό της, δεν θα γινόταν να υπάρχει κάτι άλλο από μπεζ δερμάτινες επενδύσεις. Φυσικά, ο αλουμινένιος επιλογέας του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου τραβάει όλα τα βλέμματα, αλλά και τα συναισθήματα.
Πέρα από νοσταλγική, η εν λόγω 360 Spider είναι και μια από τις πιο καλοσυντηρημένες εκεί έξω. Τα πάντα, από το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη μέχρι το εσωτερικό και τις ζάντες, έχουν συντηρηθεί με ζηλευτή σχολαστικότητα και δεν θυμίζουν σε τίποτα αυτοκίνητο 23 ετών. Το κοντέρ ακολουθεί, αναγράφοντας περίπου 19.000 χλμ., ωστόσο η τιμή δεν βρίσκεται στα αστρονομικά επίπεδα που θα την περίμενες. Δεν είναι λίγες οι 90.000 δολάρια (80.977 ευρώ) που απαιτούνται για την αγορά της, αλλά δεν είναι και παράλογες.
Κάτω από το διάφανο κάλυμμα «παίζει μπάλα» ο ατμοσφαιρικός V8 των 3.586 κ.εκ., παράγοντας (όχι ποδοσφαιρικός) 400 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 373 Nm στις 4.750 σ.α.λ. Το 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο F1 περνάει την ισχύ πίσω, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ. και τελική 290 χλμ./ώρα.