Υπήρχε περίπτωση να μην περιλάβουν οι βελτιωτές τη νέα BMW M5; Κι ας έχει κοντά 730 άλογα από το εργοστάσιο. Η Manhart δεν έχασε χρόνο, φτιάχνοντας τόσο την εμφάνιση όσο και την απόδοση της G90.
Εξωτερικά, ο κλασικός -για αυτοκίνητο της Manhart– χρωματικός συνδυασμός μαύρου-χρυσαφί κεντρίζει τα βλέμματα. Οι λωρίδες στις πόρτες και από το πάνω μέρος της ανθρακονημάτινης μάσκας μέχρι πίσω, χαρίζουν μοναδική παρουσία στο σεντάν της BMW. Οι λεπτομέρειες ίδιου χρώματος στους προφυλακτήρες και τις ζάντες των 22 ιντσών, εξασφαλίζουν πως κανείς δεν πρόκειται να μπερδέψει M3 ή M4 της Manhart με οποιαδήποτε άλλη. Το αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα (splitter εμπρός, πλαίνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή πίσω) και η χαμηλωμένη ανάρτηση της H&R (-30 χλστ. εμπρός, -10 χλστ. πίσω) ολοκληρώνουν το πιο απειλητικό look.
Κάτω από αυτό, η MH5 800E διαθέτει νέο εγκέφαλο και σύστημα εξαγωγής. Αναβαθμίσεις που είναι αρκετές, για να ανεβάσουν την απόδοση του 4.4 V8 twinturbo και συνολικά του plug-in υβριδικού συστήματος στα 800 άλογα (από 727 της εργοστασιακής)! Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν τίθεται θέμα για το αν είναι πιο γρήγορη στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 3,5 δλ. της M5 (3,6 δλ. η Touring), με την έξτρα δύναμη να αξιοποιείται στο έπακρο από το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης xDrive. Ούτε τελική αναφέρεται, όμως δεδομένα ο κόφτης των 305 χλμ./ώρα (όταν υπάρχει το πακέτο M Driver’s) αποτελεί παρελθόν. Αλλαγές δεν ανακοινώνονται ούτε στο βάρος, οπότε οι 2,5 τόνοι –που τόσες επικρίσεις έχουν συγκεντρώσει και θα συνεχίσουν να μαζεύουν- παραμένουν.