Η Mitsubishi ανανεώνει για ακόμα μία φορά το μικρομεσαίο SUV μοντέλο της ASX, το οποίο από το 2010 που λαναρίστηκε, έχει ξεπεράσει σε παραγωγή μέχρι σήμερα τα 1.100.000 οχήματα. Στην Ευρώπη έχουν πωληθεί συνολικά 237.564 ASX και αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του μοντέλου, ενώ πιο μπροστά από αυτό βρίσκεται το Outlander.
Προκειμένου να «φρεσκάρει» η Mitsubishi το ASX και να το εναρμονίσει αισθητικά με τα νεότερα μοντέλα, του ανασχεδίασε το εμπρός άκρο. Σε αυτό κυριαρχεί η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της ιαπωνικής μάρκας με την ονομασία «Dynamic Shield», η οποία εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Outlander PHEV Concept-S, το 2014.
Κύριο χαρακτηριστικό στην εμπρός όψη του ανανεωμένου ASX αποτελούν οι πλατιές νίκελ ραβδώσεις που περικλείουν τη νέα μαύρη μάσκα, το μαύρο πλαίσιο γύρω από την πινακίδα, τον αεραγωγό πιο χαμηλά και τα φώτα ομίχλης. Επίσης στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα υπάρχει μια ασημί ποδιά.
Εκτός από το νέο εμπρός άκρο, το ανανεωμένο ASX περιλαμβάνει και μια νέα κεραία τύπου «πτερύγιο καρχαρία» και νέες επενδύσεις στα καθίσματα. Να υπενθυμίσουμε ότι πριν από ένα περίπου χρόνο, το ASX εφοδιάστηκε με νέο κινητήρα πετρελαίου 1.6 λίτρων ( διαβάστε εδώ τη δοκιμή).