Το δεύτερης γενιάς ανανεωμένο Toyota Auris διατίθεται στην πετρελαιοκίνητη εκδοχή του με τον χαμηλού κυβισμού 1.4 D-4D κινητήρα (διαβάσε εδώ τη δοκιμή). Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 90 ίππους ισχύος και 205 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ένα σωστής κλιμάκωσης μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πράξη, η λειτουργία του κινητήρα αυτού είναι πολιτισμένη με λίγους κραδασμούς στις χαμηλές στροφές και η δύναμή του ικανοποιητική, όπως και οι επιδόσεις. Οδηγώντας κανείς το Auris εκτιμά ιδιαίτερα την ευχρηστία του αυτοκινήτου, την καλή ποιότητα κύλισης και την προσεγμένη άνεση από την ανάρτηση.
Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό με την πιο σύγχρονη εικόνα και την καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Κανένα πρόβλημα δεν θα συναντήσουν σε χώρους οι επιβάτες του Toyota Auris, αφού υπάρχει αρκετό διαθέσιμο πλάτος, ύψος και αέρας για τα πόδια, ενώ το επίπεδο δάπεδο διευκολύνει τη μετακίνηση τρίτου ατόμου. Ικανοποιητικός είναι ο ρηχός χώρος αποσκευών των 360 λίτρων με τις θήκες για μικροαντικείμενα κάτω από το δάπεδο.
Τιμή από: 19.555 ευρώ, Τεκμήριο: 5.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 82,8 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.364 κ.εκ., Ισχύς: 90/3.800 ps/σ.α.λ., Ροπή: 205/1.400 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,5 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 92 γρ./χλμ.