Το δημοφιλές Astra, στην ανανεωμένη γενιά του 2008 παραμένει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με ελκυστική συνολικά εικόνα. Στην αρχική έκδοση με τον 1.4 Twinport κινητήρα ισχύος 90 ίππων διατίθεται σε χαμηλές τιμές, χωρίς να λείπει κάτι ουσιαστικό από τον εξοπλισμό του. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο εμφανίζει ικανοποιητική ισχύ αλλά αρνητικό του χαρακτηριστικό είναι το μέτριο τράβηγμα στις χαμηλές στροφές, αφού αποδίδει καλύτερα από τις 4.000 σ.α.λ. και άνω περίπου. Ωστόσο, η σωστή διάταξη των 5 σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων ωφελεί εν μέρει τις επιδόσεις και διατηρεί σε λογικά επίπεδα την κατανάλωση βενζίνης.
Η ανάρτηση από την πλευρά της είναι ίσως λίγο πιο σφιχτή από ότι θα περιμένει κανείς από ένα μικρομεσαίο αυτής της ισχύος, γεγονός που από τη μία πλευρά λειτουργεί θετικά στην οδική συμπεριφορά αλλά από την άλλη δεν ευνοεί ιδιαίτερα την άνεση. Το πλαίσιο του Astra δείχνει στιβαρό στο δρόμο αλλά το τιμόνι του είναι σχετικά ελαφρύ και ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει μέτρια αίσθηση στις αλλαγές.
Στο εσωτερικό, η σχεδίαση παραμένει σύγχρονη και η ποιότητα των υλικών είναι προσεγμένη, αφού έxει γίνει ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών. Οι χώροι που προσφέρει για τους επιβάτες και τις αποσκευές ικανοποιούν όχι όμως και η εργονομία των χειριστηρίων της κεντρικής κονσόλας (στις πιο πλούσιες εκδόσεις), ενώ άλλο αρνητικό στην καμπίνα των επιβατών αποτελεί η απουσία θέσεων για μικροαντικείμενα και η έλλειψη ποτηροθηκών.
Μέση τιμή: 5.400 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 3.640 ευρώ
Αρχικός εξοπλισμός: ABS, ESP, 4 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα, a/c και ράδιο CD.
(+): Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, βασικός εξοπλισμός
(-): Ανεση ανάρτησης, αίσθηση του επιλογέα των ταχυτήτων, εργονομία, πρακτικότητα εσωτερικού
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.364 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 90/5.600 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 125/4.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,7 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 6,1 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 380 |