Πολλά είναι τα οικονομικά οφέλη που προσφέρει το diesel i20 1.1 αφού έχει χαμηλή τιμή αγοράς, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και παρουσιάζει πολύ χαμηλή κατανάλωση. Σημείο αναφοράς στην εν λόγω έκδοση δεν είναι άλλο από το μικρής χωρητικότητας πετρελαιοκινητήρα των 1.1 λτ. με την απόδοση των 75 ίππων και 180 Nm ροπής, ο οποίος εκτός από «καθαρός» είναι πολύ οικονομικός και εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις.
Το i20 εκτός από τις εξωτερικές αλλαγές φέρει βελτιώσεις και στο εσωτερικό και κυρίως στη νέα σχεδίαση ορισμένων χειριστηρίων για καλύτερη εργονομία. Η ποιότητα κατασκευής με τα σκληρά πλαστικά είναι καλή, όπως και οι χώροι των επιβατών, ενώ στο άνω άκρο της κατηγορίας κατατάσσεται το πορτ μπαγκάζ των 295 λίτρων. Ασφαλή χαρακτηριστικά παρουσιάζει στο δρόμο και καλά επίπεδα ανέσεων, ωστόσο η τεχνητή και ελαφριά αίσθηση του τιμονιού είναι μέτρια.
Αρχικός εξοπλισμός: ESP, 6 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, a/c και ράδιο CD.
Τιμή από: 12.900 ευρώ (με απόσυρση και έκπτωση), Τεκμήριο: 4.000 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.120 κ.εκ., Ισχύς: 75/4.000 ps/σ.α.λ., Ροπή: 180/2.500 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 15,7 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 99 γρ./χλμ.