Η Ford χαρακτηρίζει το νέο Fiesta 7ης γενιάς, το πιο προηγμένο μικρό αυτοκίνητο στον κόσμο και για να δικαιολογήσει τον χαρακτηρισμό της, έχει προικίσει το ευρωπαϊκό της Best Seller με προηγμένο τεχνολογικά εξοπλισμό και συστήματα που μέχρι σήμερα συναντούσαμε μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες.
Εκτός αυτού όμως μας το παρουσίασε και σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις, η κάθε μία με το δικό της διαφορετικό χαρακτήρα και μάλιστα θα είναι όλες διαθέσιμες από το λανσάρισμα του αυτοκινήτου.
Διαβάστε επίσης: Τα πάντα για το νέο Ford Fiesta
Φυσικά δεν είδαμε ανοικτή εκδοχή του Fiesta ανάμεσα σε αυτές τις τέσσερις εκδόσεις, ενώ ούτε καν ειπώθηκε κάτι τέτοιο στην παρουσίαση. Και αν θέλετε τη γνώμη μας, θεωρούμε απίθανο η Ford αυτή τη στιγμή να μπει στην διαδικασία να κατασκευάσει μία ανοικτή έκδοση του Fiesta. Πλέον δεν πουλάνε αυτές οι εκδόσεις, αλλά τα crossover. Και η Ford έχει το Fiesta Active crossover για την περίσταση.
Παρόλα αυτά, χάρη στον Ούγγρο, ανεξάρτητο σχεδιαστή X-Tomi, μπορούμε να πάρουμε μία γεύση για το πώς θα ήταν το νέο Ford Fiesta ως convertible. Όπως είναι φυσικό, στην ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα του δεν συναντάμε κάποιες ιδιαίτερες σχεδιαστικές διαφορές πέραν της αφαίρεσης της οροφής.
Δείτε ακόμη: Ford Fiesta WRC ουρλιάζει στις Άλπεις (+video)
Όσον αφορά τα μοτέρ του, δεν θα είχαμε διαφορές με το «κλειστό» μοντέλο. Έτσι, στη βάση των κινητήρων του νέου Fiesta θα βλέπαμε τον βενζίνης 1.1 λτ. με ισχύ 70 και 85 ίππων και φυσικά τον 1.0 λτ. EcoBoost με 100, 125 και 140 ίππους (εκπομπές CO2 από 97 γρ./χλμ.). Στους ντίζελ θα είχαμε και εκεί τις ίδιες επιλογές με τον 1.5 λτ. TDCi σε 85 και 120 ίππους.
Εσάς όμως πως σας φαίνεται το Ford Fiesta ως κάμπριο; Σας αρέσει; Πιστεύετε πως θα είχε κάποια τύχη εμπορικά;