Πριν από 20 χρόνια, το 1994, ανατέθηκε και στην Porsche (συνολικά σε 20 εταιρείες) από την κυβέρνηση της Κίνας, να φτιάξει μέσα σε μόλις 4 μήνες (!) ένα αυτοκίνητο μικρό, πρακτικό, οικονομικό, ευρύχωρο και σε χαμηλή τιμή. Η Porsche λοιπόν επινόησε το C88, το νούμερο του οποίου αντιπροσώπευε το κόστος των 88.000 γουάν (10.500 ευρώ) και το γράμμα «C» σήμαινε comfort (άνεση) και οικονομία (cheapness).
To μήκους 4,05 μέτρων, πλάτους 1,64 μέτρων, ύψους 1,43 μέτρων και με μεταξόνιο 2,45 μέτρων αμάξωμα του Porsche C88 τροφοδοτούνταν από ένα 4κύλινδρο κινητήρα 1.1 λίτρων απόδοσης 67 ίππων και 105 Nm ροπής, με 5τάχυτο κιβώτιο, επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 16 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 165 χλμ./ώρα και η κατανάλωση ανερχόταν στα 5,8 λτ./100 χλμ. Τελικά το πρωτότυπο αυτό μοντέλο με την «ιδιαίτερη» σχεδίαση δεν ικανοποίησε τους Κινέζους, ενώ η πώλησή του σε άλλες αγορές απέτυχε και έκτοτε βρίσκεται στο μουσείο της γερμανικής φίρμας στην Στουτγάρδη.