24/12/2013
Share :
Η Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας των Η.Π.Α. (NHTSA) στρατολογεί τη νέα ταινία με το Robocop που θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες τον ερχόμενο Φεβρουάριο για να περάσει το μήνυμα στους οδηγούς «Οδήγησε νηφάλιος ή κάνε στην άκρη». Καμπάνια, η οποία θα κοστίσει τουλάχιστον 7,5 εκατομμύρια δολάρια.
Όσον αφορά στην ταινία από τα τρέιλερ φαίνεται πως ακολουθείται η ίδια ιστορία με την ομώνυμη ταινία του 1987 σε σαφώς πιο εκσυγχρονισμένη εκδοχή αλλά και πάλι με έντονη δράση.