Οι επιλογές που έχει να κάνει ο αγοραστής ενός μικρομεσαίου αυτοκινήτου είναι πάρα πολλές σε μοντέλα, κινητήρες, εκδόσεις, αμαξώματα κ.λπ. Κοινό τους στοιχείο είναι ότι μπορούν να ικανοποιήσουν τις οικογενειακές υποχρεώσεις σε χώρους, ανέσεις και εξοπλισμό, χωρίς να χρειαστεί να δαπανηθούν πολλές χιλιάδες ευρώ, ακόμα και στις εκδόσεις με τους κινητήρες πετρελαίου που είναι ακριβότερες από τις βενζίνης. Ποιο είναι όμως το μικρομεσαίο ντίζελ μοντέλο με τη χαμηλότερη τιμή από όλα που πωλούνται στην Ελλάδα;
Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Fiat Tipo Hatchback diesel 1.3 MTJ 95 HP
Αυτό είναι το νέο Fiat Tipo Sedan 1.3 MTJ 95 hp στην έκδοση Pop, το οποίο κοστίζει από 14.990 ευρώ με την τρέχουσα έκπτωση των 1.360 ευρώ. Από τον εξοπλισμό του δεν λείπει κάτι ουσιαστικό, αφού περιλαμβάνονται ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού καθ’ύψος, σύστημα U-Connect και ρυθμιζόμενο καθ’ύψος τιμόνι.
Ακόμα και η δεύτερη εξοπλιστική έκδοση Lounge έχει πολύ χαμηλή τιμή (από 16.000 ευρώ το Euro6B με την έκπτωση των 600 ευρώ) και προσφέρει καλύτερο value for money, αφού περιλαμβάνει επιπλέον (έναντι της Pop) cruise control, επενδύσεις χρωμίου, αισθητήρα βροχής, ηλεκτρονικό κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, πίνακα οργάνων με οθόνη TFT, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, προβολείς ομίχλης, οθόνη αφής 5 ιντσών και τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος.
Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Fiat 500X 1.3 Turbo FireFly 150 HP DCT Cross
Ο 1.300άρης κινητήρας πετρελαίου που κινεί το σεντάν Tipo με απόδοση 95 ίππων και 200 Nm ροπής μπορεί να μην ενθουσιάζει με την απόδοσή του, ωστόσο χάρη στη ροπή που αποδίδεται από τις 1.500 σ.α.λ. και την κοντή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου έχει το απαραίτητο νεύρο και προσφέρει αξιοπρεπείς επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ. και 180 χλμ./ώρα τελικής). Επίσης, σύμφωνα με την Fiat η μεικτή κατανάλωση είναι 3,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 102 γρ./χλμ.
Μεταξύ των βασικών του πλεονεκτημάτων του Tipo Sedan είναι οι πολύ άνετοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Στο πίσω κάθισμα θα φιλοξενηθούν δίχως παραχωρήσεις έως 3 ενήλικες, ενώ μεγάλο είναι το πορτμπαγκάζ των 520 λίτρων. Ποιοτικά δεν ενθουσιάζει παρά τη χρήση μαλακού πλαστικού στο πάνω μέρος του ταμπλό, ωστόσο δικαιολογείται από τη χαμηλή τιμή του αυτοκινήτου.
Διαβάστε ακόμη: Δοκιμή Fiat Panda 0.9 TwinAir 80 HP CNG