Το φυσικό αέριο το οποίο έχει γίνει γνωστό εδώ και αρκετά χρόνια και στην χώρα μας μέσω της οικιακής χρήσης, έχει αρχίσει και «εισχωρεί» στις μετακινήσεις μας με το αυτοκίνητο, αφού ολοένα αυξάνονται τα μοντέλα με κινητήρες διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο/βενζίνη) που διατίθενται στην εγχώρια αγορά, ενώ γίνονται και μετατροπές αυτοκινήτων σε φυσικού αερίου. Ορισμένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του φυσικού αερίου (CNG) είναι η χαμηλή κατανάλωση (μετριέται σε κιλά και όχι σε λίτρα), η πολύ συμφέρουσα τιμή που κυμαίνεται στα 0,8 ευρώ το κιλό και οι χαμηλότερες εκπομπές CO2 από τη βενζίνη.
Πρατήρια ανεφοδιασμού φυσικού αερίου για τα αυτοκίνητα υπάρχουν στην Ανθούσα, Κηφισιά, Νέα Φιλαδέλφεια και στη Θεσσαλονίκη, ενώ μέχρι τον Ιούνιο του 2015 η ΔΕΠΑ προγραμματίζει να λειτουργεί 15 πρατήρια. Επίσης, η εταιρεία τεχνικών μελετών και διαχείρισης έργων CTIP Oil & Gas S.R.L. ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα δημιουργήσει 40 σταθμούς ανεφοδιασμού φυσικού αερίου στην Αττική στα επόμενα 5 χρόνια.
Σε αυτό το αφιέρωμα- σύγκριση εστιάζουμε στα εργοστασιακά αυτοκίνητα που διατίθενται στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και είναι διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο/βενζίνη). Όπως θα διαβάσετε παρουσιάζουμε αναλυτικά όλα τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά, τιμές και τα συγκρίνουμε με τις πλησιέστερες σε τιμή ή απόδοση αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις.
Πατήστε πάνω στο μοντέλο για να δείτε αναλυτικά όλα τα στοιχεία: