Το υγραέριο κίνησης (LPG) στα αυτοκίνητα έχει γίνει πλέον ευρέως διαδεδομένο και στην χώρα μας τα δύο με τρία κυρίως τελευταία χρόνια λόγω της οικονομίας που προσφέρει συγκριτικά με την πανάκριβη βενζίνη, αφού ως καύσιμο κοστίζει τα μισά χρήματα ανά λίτρο. Ωστόσο, το γεγονός αυτό δεν σημαίνει ταυτόχρονα ότι προσφέρει 50% οικονομία στις μετακινήσεις, όπως υπόσχονται πολλές εταιρείες που τοποθετούν κιτ υγραεριοκίνησης, καθώς η κατανάλωση του LPG είναι υψηλότερη από την βενζίνη.
Όπως θα διαβάσετε στο σχετικό αφιέρωμα όπου συγκεντρώσαμε αποκλειστικά και μόνο τα εργοστασιακά αυτοκίνητα βενζίνης-LPG, η κατανάλωση υγραερίου που παρουσιάζουν είναι υψηλότερη κατά 20% έως 30% σε σχέση με την βενζίνη. Όμως τα LPG εκπέμπουν χαμηλότερες εκπομπές CO2, άρα πληρώνουν και χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να αυξάνεται το όφελος των αγοραστών. Από την άλλη πλευρά τα LPG αυτοκίνητα κοστίζουν παραπάνω χρήματα στην αγορά τους και τα περισσότερα από αυτά εμφανίζουν λίγο χαμηλότερες επιδόσεις. Αυτά και πολλά ακόμα επίσημα εργοστασιακά αναλυτικά τεχνικά στοιχεία, τιμών παρουσιάζουμε και στα 14 εργοστασιακά υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα, μαζί με διαφορά κόστους χρήσης (υπολογισμένη με τιμή υγραερίου 0,87 €/λτ. και βενζίνης 1,7€/λτ/.) κ.α.
Πατήστε εδώ για να δείτε τα εργοστασιακά αυτοκίνητα υγραερίου (LPG)
Δείτε επίσης: Όλα τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο (CNG)