Το Hybrid+ των 19.750 ευρώ που επιλέγεις με την καρδιά και το νου

  • MG3-Hybrid+
  • MG3-Hybrid+kinisi
  • MG3 Hybrid+ (7)
  • MG3 Hybrid+ (8)
  • MG3 Hybrid+ (4)
  • MG3 Hybrid+ (5)
  • MG3-Hybrid-(5)
  • MG3-Hybrid-Dashboard
  • MG3-Hybrid-Screen
  • MG3-Hybrid-(8)
  • MG3-Hybrid-(6)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/MG3-Hybrid.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybridkinisi.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG3-Hybrid-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/MG3-Hybrid-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/MG3-Hybrid-Dashboard.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/MG3-Hybrid-Screen.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/MG3-Hybrid-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/MG3-Hybrid-6.jpg

Νέα αυτοκίνητα υβριδικής τεχνολογίας υπάρχουν πλέον πολλά στην αγορά. Ωστόσο, full hybrid με ισχύ που αγγίζει τα 200 άλογα, κατανάλωση λίγο πιο πάνω από τα 4 λτ./100 χλμ. και τιμή κάτω από τις 20.000 ευρώ, υπάρχει μόνο ένα μοντέλο. Πρόκειται για το MG3 Hybrid+, με το οποίο η ιστορική βρετανική φίρμα, υπό τη σκέπη πλέον του κινεζικού ομίλου SAIC, έκανε την κίνηση ματ. Και μαζί με αυτή μια από τις πιο σημαντικές «εισόδους» της μέχρι σήμερα στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου στα πλαίσια της κατηγορίας των μικρών χάτσμπακ. Αν μη τι άλλο, το MG3 Hybrid+ είναι ένα αυτοκίνητο που δεν αρκείται απλώς στο να επαναφέρει το όνομα του δημιουργού του στην εν λόγω κλάση, καθώς βασική προτεραιότητά του είναι να επαναπροσδιορίσει συγχρόνως την έννοια του «προσιτού υβριδικού supermini», συνδυάζοντας την υψηλή απόδοση και την προηγμένη τεχνολογία με το ανταγωνιστικό κόστος αγοράς και κτήσης.

Μοντέρνα σχεδίαση με δυναμικό προφίλ και πρακτικό εσωτερικό

Σε επίπεδο σχεδίασης, το MG3 Hybrid+ αφήνει πίσω του κάθε έννοια συντηρητισμού, χωρίς ωστόσο να ξαφνιάζει με αμφιλεγόμενες στιλιστικές επιλογές. Εξωτερικά, το συμπαγές σε μέγεθος πεντάθυρο αμάξωμα των 4.113 χλστ. ξεχωρίζει για τις δυναμικές αναλογίες, τις έντονες ακμές και τον συγκρατημένα σπορτίφ χαρακτήρα του, με τη μεγάλη μάσκα εμπρός, τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και το χαμηλό καπό να του προσδίδουν μια ξεκάθαρη οπτική ταυτότητα. Το προφίλ του είναι νεανικό, ενώ στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα και ο έντονος προφυλακτήρας ενισχύουν την αίσθηση πλάτους.

Το εσωτερικό του ακολουθεί μια high-tech προσέγγιση. Η καμπίνα είναι εν γένει σύγχρονη, με καθαρές γραμμές και έντονη την παρουσία του ψηφιακού κόσμου, χάρη στην οθόνη των 7 ιντσών που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και την αντίστοιχη των 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και επικοινωνίας που με τη σειρά της έχει την έδρα της στην κεντρική κονσόλα. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε πολύ καλά για την κατηγορία επίπεδα, με σωστή συναρμογή και υλικά που δίνουν έμφαση στη στιβαρότητα. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι επαρκείς, ακόμη και για έως τρεις ενήλικες στο πίσω κάθισμα, ενώ το πορτμπαγκάζ των 293 λτ. καλύπτει άνετα τις ανάγκες της καθημερινότητας. Η θέση οδήγησης είναι σωστά μελετημένη, με καλή εργονομία, ενώ ιδιαίτερα πλήρης είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που περιλαμβάνει ήδη από τη βασική έκδοση Excite ουκ ολίγα στοιχεία και αξεσουάρ – όπως για παράδειγμα η κάμερα οπισθοπορείας, η οθόνη οργάνων και η κεντρική οθόνη με απεικόνιση HD, η συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay, το DAB+ και το σύστημα MG Pilot με Adaptive Cruise Control (ACC) και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (LKA).

Η αμέσως πιο πλούσια έκδοση του μοντέλου με την ονομασία Exclusive προσθέτει επιπλέον των παραπάνω ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, εξωτερικούς καθρέπτες που αναδιπλώνονται ηλεκτρικά, εκκίνηση κινητήρα με μπουτόν, ηχοσύστημα με 6 ηχεία, πίσω αεραγωγούς και κάλυμμα χώρου αποσκευών. Η κορυφαία έκδοση Luxury διαθέτει επιπλέον προβολείς LED, κάμερα 360°, σύστημα εισόδου στο αυτοκίνητο χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενο δερμάτινο τιμόνι και MG Pilot με επόπτευση τυφλού σημείου (BSD), προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (RCTA) και ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (LCW).

Υβριδική τεχνολογία με έμφαση στην απόδοση και τη χαμηλή κατανάλωση

Εκεί που το MG3 Hybrid+ διαφοροποιείται ξεκάθαρα από τον mainstream ανταγωνισμό είναι στο σύστημα κίνησης. Έτσι, κάτω από το καπό βρίσκεται ένα πλήρως υβριδικό σύστημα, που δεν χρειάζεται ποτέ εξωτερική φόρτιση και συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 1.5 λίτρων με απόδοση 102 ίππων που λειτουργεί στον αποδοτικό κύκλο Atkinson και ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 250 Nm ροπής, ο οποίος αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με μικτό ενεργειακό περιεχόμενο 1,83 kWh και ωφέλιμο 0,92 kWh. Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος κίνησης αγγίζει τους 195 ίππους, αριθμός ιδιαίτερα εντυπωσιακός για τα δεδομένα της κατηγορίας, ο οποίος καθιστά το MG3 Hybrid+ ένα από τα ισχυρότερα μοντέλα της αγοράς στην κατηγορία των μικρών χάτσμπακ.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός προηγμένου αυτόματου κιβωτίου τριών σχέσεων. Στην πράξη, το υβριδικό σύστημα είναι σε θέση να κινεί το αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικά σε μια ποικιλία συνθηκών, μειώνοντας αισθητά την κατανάλωση καυσίμου. Οι επιδόσεις δε είναι σαφώς πολύ πάνω από τον μέσο όρο (0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8 δλ., 80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 5 δλ. και τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα). Όμως, δεν πρόκειται για ένα υβριδικό σύνολο που δίνει έμφαση μόνο στις επιδόσεις, αλλά και στην οικονομία, καθώς οι μέσες απαιτήσεις του δεν ξεπερνούν τα 4,4 λτ. ανά 100 χλμ. σε μικτές συνθήκες. Επίσης, με εκπομπές CO2 100 γρ./χλμ. δεν επιβαρύνει τον κάτοχό του με τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Ένα υβριδικό χάτσμπακ με ανυπέρβλητο value for money

Συνολικά, το MG3 Hybrid+ αποτελεί σήμερα μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις της κατηγορίας των μικρών χάτσμπακ. Συνδυάζει μια εντυπωσιακά υψηλή και μάλλον ασυνήθιστη για την κατηγορία απόδοση με την προηγμένη υβριδική τεχνολογία, σε ένα πακέτο που συμπληρώνεται ιδανικά από πλήρη εξοπλισμό και σχεδόν… προκλητική τιμή που έχει ως αφετηρία το ποσό των 19.750 ευρώ, στοχεύοντας ευθέως στη λογική του value for money. Σε συνδυασμό με τη εργοστασιακή φροντίδα Triple 7 της MG, που περιλαμβάνει επτά χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 χλμ.), επτά χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και επτά χρόνια δωρεάν έλεγχο, το MG3 Hybrid+ απευθύνεται σε όσους θέλουν να κάνουν το βήμα προς την υβριδική τεχνολογία, δίχως συμβιβασμούς σε επιδόσεις, εξοπλισμό ή καθημερινή πρακτικότητα.

Get it on Google Play Download on the App Store