Η μεγάλη «ατραξιόν» της Bugatti Tourbillon δεν είναι ούτε η σχεδίαση, ούτε τα 1.800 άλογα, ούτε τα 445 ηλεκτρονικά περιοριζόμενα χλμ./ώρα τελικής. Είναι ο υπεύθυνος πίσω από όλα αυτά: ο ολοκαίνουργιος, ατμοσφαιρικός (!) V16 των 8.3 λίτρων που τοποθετείται στο κέντρο του μνημειώδους hypercar.
Ο μεγάλος φόβος όλων στον απόηχο της Chiron, ήταν το μέλλον που επεφύλασσε η Rimac για τη διάδοχό της. Πολλές συζητήσεις γινόντουσαν γύρω από το ενδεχόμενο ηλεκτροκίνησης, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει το αδελφό Nevera. Ευτυχώς, η Bugatti επέλεξε τον δύσκολο δρόμο της εξέλιξης ενός νέου κινητήρα, διατηρώντας παράλληλα την 16κύλινδρη διάταξη. Η Cosworth ανέλαβε τα καθέκαστα, δημιουργώντας μια ατμοσφαιρική συμφωνία 1.000 ίππων στις 9.000 σ.α.λ.! Αφού συνέλθεις από το σοκ (σημειωτέον, 1.001 άλογα είχε ο 8.0 W16 quadturbo της Veyron), έρχονται τρία ακόμα ηλεκτρο-σοκ. Η Tourbillon είναι υβριδική, χάρη στους 3 ηλεκτροκινητήρες (2 μπροστά, 1 πίσω) που προσφέρουν άλλους 800 ίππους. Συνολικά, το δεξί πόδι του οδηγού προστάζει 1.800 άλογα, τα οποία περνάνε στους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Μια μπαταρία 25 kWh φροντίζει για την ενέργεια των ηλεκτροκινητήρων, παρέχοντας μέχρι 60 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.
Τα ανωτέρω, όμως, αφορούν καταστάσεις ευγένειας με το πεντάλ του γκαζιού. Πώς πάει η Tourbillon αν το «φυτέψεις»; Ξεκινάμε με έναν διακτινισμό 2,0 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα, ένα 0-200 χλμ./ώρα κάτω από 5,0 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10 δλ. και 0-400 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 25 δλ. Για να καταλάβουμε το άλμα σε σχέση με τη Chiron, αρκεί να αναφέρουμε πως οι δικές της επιδόσεις είναι από 0,4 έως σχεδόν 8 δλ. χειρότερες (0-100 σε 2,4 δλ., 0-200 σε 6,1 δλ., 0-300 σε 13,1 δλ. και 0-400 σε 32,6 δλ.). Ίσως κυριότερα από όλα, ωστόσο, η Tourbillon κάνει τεράστιο άλμα στην ηχητική υπόκρουση. Τόσο η Cosworth καταγωγή όσο και το όριο περιστροφής στις 9άρες, σε προετοιμάζουν. Ο ίδιος, ο ήχος; Η απόλυτη ευχαρίστηση.