Βελτιωμένες Lamborghini Urus υπάρχουν κάμποσες. Ο 4.0λτ. V8 twinturbo και ο προσανατολισμός του μοντέλου αρέσκονται τα μάλα στα «πειράγματα», με αρκετές εφαρμογές να ξεπερνούν τα 800 άλογα. Άνω των 1.000 ίππων, ωστόσο, μέχρι τώρα δεν είχαμε δει.
Η κατάσταση άλλαξε, όταν ένωσαν τις δυνάμεις τους η Mansory και η MTM. Οι δυο Γερμανοί βελτιωτές εργάστηκαν από κοινού στην εξέλιξη μιας τερατώδους Urus, που ισοφαρίζει σε απόδοση την παντοδύναμη Bugatti Veyron! Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κάποιος με την πρώτη κιόλας ματιά, το εξωτερικό είναι προϊόν της Mansory. Φουσκωμένα φτερά, τεράστιες εισαγωγές στον εμπρός προφυλακτήρα, αναλόγων διαστάσεων διαχύτης και τριγωνική εξάτμιση, αεροτομές, 23άρες ζάντες και ό,τι πιο υπερβολικό μπορεί να φανταστεί κανείς, όλα στην ίδια Urus. Εικόνα από το εσωτερικό δεν έχουμε, αλλά από τη Mansory δεν μπορείς να περιμένεις τίποτα λιγότερο από εξτραβαγκάνζα.
Ευτυχώς, τα μηχανικά μέρη ενέπεσαν στην αρμοδιότητα της MTM. Οι σπεσιαλίστες από το Βετστέτετ τοποθέτησαν μεγαλύτερα τούρμπο, νέα πολλαπλή εισαγωγής και φίλτρο αέρα, επαναπρογραμμάτισαν τον εγκέφαλο και ενίσχυσαν το 8άρι αυτόματο της ZF, προκειμένου να διαχειρίζεται αξιόπιστα τα κολοσσιαία ποσά ισχύος που παράγει πλέον ο κινητήρας. Η απόδοση ανακοινώνεται στους 1.001 ίππους και τα 1.250 Nm, με τη ροπή να περιορίζεται ηλεκτρονικά σε αυτό το όριο ώστε να μην «κλατάρει» η μετάδοση! Στοιχεία επιδόσεων δεν ανακοινώνονται, όμως δεδομένα θα κάνουν πλάκα σε αυτά της εργοστασιακής Urus. Με κάθε βεβαιότητα, το κτήνος των Mansory και MTM θέλει λιγότερο από 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και δεν περιορίζεται στα 305 χλμ./ώρα, όπως τα αυτοκίνητα που εξέρχονται από το εργοστάσιο στη Sant’Agata.
Υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα η εν λόγω Urus να χρειάζεται λιγότερo από 3 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρούμε την ύπαρξη ηλεκτρονικού περιοριστή (για προστασία των ελαστικών), αλλά αρκετά πιο πάνω από τα προαναφερθέντα 305 χλμ./ώρα (τα 330-340 χλμ./ώρα είναι μια κλασική «ταρίφα» για βελτιωμένα υπερ-SUVs).