Η Mercedes-AMG ετοιμάζει ολομέτωπη επίθεση στα μοντέλα επιδόσεων, με μπροστάρη την υβριδική τεχνολογία και αποδόσεις έως 810 ίππων.
Βάση των νέων και υβριδικών sportscars, με επιδόσεις supercars, θα είναι ένας ολοκαίνουργιος ηλεκτροκινητήρας, που αποτελεί προϊόν συνεργασίας του τμήματος των Mercedes-AMG παραγωγής με το Mercedes-AMG High Performance Powertrains (HPP), υπεύθυνο για τους κινητήρες των μονοθεσίων της Mercedes-AMG Petronas F1. Το νέο μέλος της οικογένειας E PERFORMANCE έχει εξελιχθεί εξ ολοκλήρου από την AMG και είναι σχεδιασμένο να τροφοδοτεί πρωτίστως τους πίσω τροχούς, αλλά μπορεί να στείλει ροπή και εμπρός προκειμένου να εξισορροπήσει την πρόσφυση. Διαθέτει ένα κιβώτιο δυο ταχυτήτων, ώστε να μπορεί να παρέχει ισχύ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Στα 140 χλμ./ώρα αλλάζει σχέση και συνεχίζει να συνδράμει το εκάστοτε θερμικό μοτέρ, που μπορεί να είναι είτε τετρακύλινδρο, είτε οχτακύλινδρο.
Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 204 ίππους και τα 320 Nm, επιτρέποντας και την κίνηση μόνο με ρεύμα. Συνδυάζεται με το 9άρι αυτόματο 9G-TRONIC και το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+, προσφέροντας 6 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race και Individual). Κάθε ένα, επενεργεί στη συνέργεια ηλεκτροκινητήρα-βενζινοκινητήρα, την απόκριση του γκαζιού, το κιβώτιο, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενα πίσω διαφορικό, τα ενεργά αμορτισέρ και πολλά ακόμα. Η ουσία των επερχόμενων AMG εντοπίζεται στα πρωτοφανή νούμερα ισχύος, που θα εμφανίζουν.
Η νέα C63 θα έχει πάνω από 640 άλογα, χάρις στο συνδυασμό του 2λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο M139 και του ηλεκτρικού μοτέρ. Ο κινητήρας, που γνωρίζουμε ήδη από την A45 S, θα ανέβει σε απόδοση, φτάνοντας τα 445 άλογα από 422. Προσθέστε τα 204 του ηλεκτρικού και έχετε ένα από τα ισχυρότερα 2λιτρα σύνολα όλων των εποχών. Ανάλογο «πάντρεμα» θα γίνει στην GT73, όπου η σύζευξη 4.0 V8 twinturbo-ηλεκτροκινητήρα αναμένεται να δώσει 810 άλογα και 1.000 Nm ροπής!