Το προγενέστερο Honda Civic Type R έκανε τη μεγάλη αλλαγή στην πολύχρονη ιστορία του μοντέλου, αφού εκτός από το ότι διέθετε πάρα πολύ αγριεμένη εμφάνιση, ήταν το πρώτο μοντέλο στην γκάμα με turbo κινητήρα. Την κίνησή του αναλάμβανε ο 2.0 λτ. VTEC TURBO με απόδοση 310 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 2.500-4.500 σ.α.λ., ο οποίος προσέφερε επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 270 χλμ./ώρα με 6η και 6.500 σ.α.λ.
Δείτε ακόμα: Οι τιμές των νέων Honda Civic Type R στην Ελλάδα
Το Civic Type R FK2 που θα παρακολουθήσετε στο παρακάτω βίντεο διαθέτει ανεβασμένη ισχύ στους 370 ίππους και στα 500 Nm ροπής. Αναμενόμενα σε κάθε βαθιά πίεση του δεξιού πεντάλ η επιτάχυνση είναι άμεση, ενώ στα αφήματα του γκαζιού ακούγονται… βολές κατά ριπάς από την εξάτμιση. Το μοτέρ ανεβάζει με ευκολία στροφές μέχρι τα κόκκινα, όπου δεν χάνει την ισχύ του και συνεχίζει να επιταχύνει το «καυτό» μικρομεσαίο. Το κακό είναι ότι ακόμα και στη γερμανική Autobahn ο οδηγός ταλαιπωρείται από την σκληρή ανάρτηση του αυτοκινήτου, το οποίο «χοροπηδάει» ακόμα και στις πιο μικρές ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Παρακολουθείστε στο βίντεο το ταχύτατο Civic Type-R: