Τα μοντέλα της Astron Martin κυκλοφορούν ελάχιστα στην Ελλάδα και όσα τύχει να έχουμε δει αφορούν τα σπορ κουπέ ή και κάμπριο, όπως είναι κυρίως η Vantage. Το πιο «παράταιρο» όχημα της Aston Martin, δεν ήταν άλλο από το Cygnet, που κατασκευάστηκε μεταξύ 2011 έως 2013, για να ρίξει το μέσο όρο των εκπομπών ρύπων που είχε επιβάλλει η Ε.Ε. το 2012.
Δείτε ακόμη: Η νέα και συλλεκτική Aston Martin του James Bond
To Aston Martin Cygnet αποτελούσε την πολυτελή εκδοχή του Toyota iQ στο οποίο βασιζόταν και εμφάνιζε κάποιες αισθητικές διαφορές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό. Εξωτερικά οι αλλαγές του premium iQ εστιάζονταν στο εμπρός και πίσω άκρο, ενώ η καμπίνα ήταν ντυμένη όλη με δέρμα, σύμφωνα με τα πρότυπα της βρετανικής πολυτελούς μάρκας.
Ωστόσο, όλα τα υπόλοιπα ήταν Toyota iQ. Ο κινητήρας ήταν ο ίδιος 1.33 λίτρων VVT-i ισχύος 98 ίππων και 125 Nm ροπής, με επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ., τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα, κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 116 γρ./χλμ. Στην Ελλάδα το Cygnet πωλούνταν στην τιμή των 35.000 ευρώ, ενώ μόλις 5 καινούργια τέτοια μοντέλα ταξινομήθηκαν.
Στόχος της Aston Martin ήταν να πωληθούν 4.000 Cygnet το χρόνο, όμως συνολικά μόλις 300 μοντέλα πωλήθηκαν, με αποτέλεσμα να σταματήσει γρήγορα η διάθεσή του.
Δείτε ακόμη: Το πιο γρήγορο Cabriolet της Aston Martin
Ένα από αυτά τα ελάχιστα το βρήκαμε μπροστά μας και δεν χάσαμε την ευκαιρία να το φωτογραφίσουμε και να σας το δείξουμε, καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.