Η Toyota κάνει την είσοδό της στην κατηγορία των κόμπακτ SUV με το C-HR (Coupe High-Rider), το οποίο έκανε την πρώτη εμφάνισή του ως πρωτότυπο το 2014, ενώ διατήρησε στο αυτοκίνητο παραγωγής τις σχεδιαστικές του γραμμές.
Το πρώτο στοιχείο που προσελκύει το ενδιαφέρον δεν είναι άλλο από την ευφάνταστη σχεδίασή του με τις πτυχώσεις, τις τονισμένες γωνίες, τα φουσκωμένα φτερά και την έντονη κλήση στο πίσω μέρος με τις δύο αεροτομές. Ασχέτως αν τελικά αρέσει ή όχι, το σίγουρο είναι ότι είναι ξεχωριστό. Από πλευράς διαστάσεων, με μήκος 4.360 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.555 χλστ. και μεταξόνιο 2.640 χλστ., είναι πιο κοντά στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV παρά των μικρών SUV.
Ιδιαίτερα μοντέρνο σχεδιασμό διαθέτει και το εσωτερικό του, όπου κυριαρχεί η οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων. Στο πίσω μέρος οι φιλοξενούμενοι θα νιώσουν μάλλον κλειστοφοβικά λόγω των μικρών παραθύρων, ενώ ο χώρος αποσκευών με το μεγάλο άνοιγμα έχει χωρητικότητα 377 λίτρων.
Δείτε ακόμα: Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Toyota C-HR στην Τουρκία
Στον εξοπλισμό ασφαλείας του C-HR θα περιλαμβάνεται το Toyota Safety Sense με όλα τα επιμέρους συστήματα υποστήριξης του οδηγού, όπως είναι το προσαρμοζόμενο cruise control, η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης, η αυτόματη ενεργοποίηση των προβολέων, η αναγνώριση των οδικών πινακίδων, το σύστημα αυτόνομης πέδησης και προειδοποίησης σύγκρουσης κ.λπ.
Το C-HR βασίζεται στη νέα πλατφόρμα GA-C (του νέου Prius αλλά με αλλαγές), η οποία εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους, αυξημένη ακαμψία και μείωση του συνολικού βάρους. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω. Με τον κινητήρα τούρμπο των 1.2 λτ. και το CVT κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρεται έκδοση με σύστημα τετρακίνησης Dynamic Torque Control AWD. Η κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα ελέγχεται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη και μεταβάλλεται ανάλογα τις συνθήκες πρόσφυσης από 100-0% σε 50-50%.
Για την κίνηση του Toyota C-HR υπάρχουν δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης και καθόλου κινητήρας πετρελαίου. Πρόκειται για το 1.2T 116 PS (πρωτοεμφανίστηκε στο Auris 1.2T) και το υβριδικό με το 1.8 λτ. μοτέρ, συνδυασμένο με νέο ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία νικελίου-μετάλλου Υβριδίου (βλ. παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά).
Δείτε ακόμα: Η Toyota ξεκινά την παραγωγή νέων κινητήρων στην Πολωνία
Τέλος, όσον αφορά τις τιμές, το C-HR θα πωλείται στη χώρα μας από 20.350 ευρώ με τον κινητήρα 1.2Τ και από 24.700 ευρώ το υβριδικό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |||
Έκδοση | 1.2 T | 1.2 T Auto | 1.2 T AWD Auto |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.197 | 1.197 | 1.197 |
Ταχύτητες | 6 | CVT | CVT |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 116/5.200 | 116/5.200 | 116/5.200 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 185/1.500 | 185/1.500 | 185/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,9 (11,1)* | 11,1 | 11,4 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 190 | 185 | 180 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,9 (5,5)* | 5,9 | 6,3 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 135 (125)* | 134 | 143 |
Βάρος (κιλά) | 1.320 | 1.390 | 1.460 |
Έκδοση | 1.8 Hybrid | ||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.798 | ||
Ταχύτητες | Auto | ||
Ισχύς ηλ/κινητήρα (PS) | 72 | ||
Ροπή ηλ/κινητήρα (Nm) | 163 | ||
Συνδυαστική ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 122/5.200 | ||
Ροπή βενζ/κινητήρα (Nm σ.α.λ.) | 142/3.600 | ||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,0 | ||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 170 | ||
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 3,6 | ||
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 82 | ||
Βάρος (κιλά) | 1.380 | ||
*Έκδοση Eco |