Οτιδήποτε έχει σχέση με οποιαδήποτε Bugatti, είναι πανάκριβο. Είτε μιλάμε για μινιατούρες, είτε για αξεσουάρ, είτε ακόμα ακόμα για μεταχειρισμένες ζάντες 30ετίας!
Η τετράδα που βλέπουμε στις φωτογραφίες, προέρχεται από μια E110 GT. Τον «παππού» των Veyron – Chiron και άλλοτε ταχύτερου αυτοκινήτου όλων των εποχών! Παρουσιάστηκε το 1991 και έθεσε ιστορικά στάνταρ ταχύτητας, χάρις στον τετρατούρμπινο V12 των 3.5 λίτρων που απέδιδε 560 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 611 Nm στις 3.750 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης, η EB110 επιτάχυνε στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,5 δλ. και έφτανε μέχρι τα 343 χλμ./ώρα – αριθμοί που προκαλούσαν ανατριχίλα στις αρχές των 90’s. Μόλις 139 EB110 κατασκευάστηκαν, κάτι που τις καθιστά κειμήλιο για συλλέκτες. Καταλαβαίνουμε τι τιμές ακούγονται όταν κάποια βγει στο σφυρί, με τα ποσά να φτάνουν/ξεπερνούν το εκατομμύριο.
Σαφώς πιο οικονομική επιλογή, τα «πατούμενα» του αυτοκινήτου. Οι χαρακτηριστικές ζάντες της BBS, με τις πολλές και μικρές ακτίνες προς όφελος της χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης. Σε διάμετρο 18 ιντσών και οι τέσσερις, με τις πίσω να είναι σημαντικά φαρδύτερες από τις εμπρός (12 ίντσες αντί 9). Οι συγκεκριμένες είναι αγρατζούνιστες και θα τεθούν σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s, από τις 21 έως τις 29 Απριλίου. Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για τελική τιμή στις 12.000 ευρώ, όμως δεν αποκλείεται να πάει πιο ψηλά. Τα λάστιχα που τις περιβάλλουν είναι 245/40 και 325/30 εμπρός-πίσω, όμως δεν περιλαμβάνονται στο πακέτο. Όποιος, πάντως, έχει την οικονομική επιφάνεια να δίνει 12 χιλιάδες σε ζάντες ή είναι κάτοχος EB110, δεν νομίζουμε να αντιμετωπίζει πρόβλημα με την αγορά μιας τετράδας ελαστικών.