Μέσα Απρίλη η Alfa Romeo μας έκανε να ψαχνόμαστε αν κάνει αργοπορημένα Πρωταπριλιάτικα αστεία, στο άκουσμα της είδησης ότι αλλάζει το όνομα στη Milano. Ένα μοντέλο κρισιμότατο για την ιταλική φίρμα, με το hype να χτίζεται εδώ και έναν χρόνο, μόνο και μόνο για να ξαναβαφτιστεί λίγες μέρες μετά το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του. Τελικά δεν είναι ψέμα, καθώς οι Ιταλοί επέλεξαν να αναβιώσουν την ονομασία «Junior» για το B-SUV τους προκειμένου να μην τρέχουν στα δικαστήρια με την ιταλική κυβέρνηση. Milano αυτοκίνητο, ωστόσο, κυκλοφορεί κανονικά από τη δεκαετία του 80, δίχως κανένα απολύτως γραφειοκρατικό πρόβλημα.
Την Ιταλίδα που εμείς αγαπήσαμε ως «75», οι Αμερικανοί την έμαθαν με το όνομα της έδρας της Alfa Romeo. Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού οι Ιταλοί λάνσαραν κανονικότατα τη μεσαία τους μπερλίνα, με το «Milano» δεσπόζον πίσω δεξιά και πάνω από το φανάρι. Η συγκεκριμένη μάλιστα συνοδεύεται από το τετράφυλλο τριφύλι, δείγμα ότι πρόκειται για την κορυφαία Quadrifoglio Verde. Η ισχυρότερη εργοστασιακή 75 που κυκλοφόρησε έχει τον V6 των 2.959 κ.εκ. κάτω από το καπό, με απόδοση 185 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 250 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Quadrifoglio Verde έβγαινε και η Turbo, με 165 άλογα και 226 Nm. Πίσω στην ατμοσφαιρική, που ήθελε 7,5 δλ. για να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα από στάση και δεν σταματούσε να επιταχύνει, γεμίζοντας παράλληλα την ατμόσφαιρα με το «τραγούδι» του Busso V6, πριν τα 222 χλμ./ώρα.
Η κατακόκκινη που μαγνητίζει τα βλέμματα μας έρχεται από το 1988, έχοντας περάσει από εκτεταμένο σέρβις (αλλαγή ιμάντων, αντλίας καυσίμου, μπουζί και συγχρονιζέ στις πρώτες 3 ταχύτητες) το 2022, ενώ το 2014 αλλάχτηκε εντελώς το εσωτερικό. Το αυτοκίνητο διαθέτει μέχρι 3D εκτυπωμένες καλωδιώσεις, που πλέον δεν βρίσκονται πουθενά και μόνο κατασκευάζονται, δείγμα του πόσο το φρόντιζε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Ευελπιστούμε το ίδιο «ψείρας» να είναι και ο επόμενος, που απέκτησε τη φλογερή Milano Verde πριν λίγες μέρες έναντι 28.000 δολαρίων (26.248 ευρώ).