Τα σεντάν δείχνουν να έχουν ελπίδα τελευταία, όπως φανερώνουν τα στοιχεία πωλήσεων συγκεκριμένων πωλήσεων. Το Nissan Sentra δεν το ξέρουμε στα μέρη μας. Το Sunny, όμως, το γνωρίζουν όλοι. Με αυτό το όνομα κυκλοφορεί σε πολλές αγορές, ως Sentra κάνει θραύση στην αγορά της Αμερικής.
Μέσα στον κυκλώνα των SUV, crossover και pick up στις Η.Π.Α., το μεσαίο σεντάν της Nissan κατάφερε να σημειώσει άνοδο 55% στις πωλήσεις για το πρώτο εξάμηνο του έτους. Το Sentra ταξινομήθηκε σε 89.028 μονάδες στο διάστημα Ιανουραρίου-Ιουνίου, ενώ πέρσι ήταν στις 57.455 μονάδες. Ακόμα καλύτερα τα πήγε το Versa (άλλο ένα μοντέλο που έχει φορέσει το όνομα «Sunny») με άνοδο 61,7%, αλλά πολύ λιγότερες πωλήσεις σε σχέση με το Sentra (17.812 μονάδες). Το μεγαλύτερο Altima αντίθετα, είδε το ποσοστό του να πέφτει κατά -5,3% (63.241 ταξινομήσεις φέτος, 59.896 πέρσι), δείχνοντας ότι ορισμένες είναι οι κατηγορίες που οι «κούρσες» μπορούν να προβάλουν σημαντική αντίσταση στα SUV.
Για να αντιληφθούμε τη χαοτική διαφορά στην εμπορικότητα των SUV (του C-Segment ειδικά) με των υπολοίπων κατηγοριών, αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στις πωλήσεις του X-Trail (Rogue στην Αμερική). Στο πρώτο εξάμηνο του 2024, το μεσαίο «σουβ» της Nissan πούλησε 141.160 κομμάτια και παρότι έχασε συγκριτικά με πέρσι (-4,5%, 147.745 μονάδες), παραλίγο να περάσει τις πωλήσεις όλων των σεντάν της εταιρίας μαζί! Versa, Sentra, Altima και Maxima πούλησαν συνδυαστικά 167.548 κομμάτια, με τα Versa και Sentra να είναι υπεύθυνα για πάνω από το 60% (106.840 μονάδες).
Αναφορικά με το Sentra, ένας 2.0λιτρος τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός 151 ίππων και 198 Nm, σε συνεργασία με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT. Στοιχεία επιδόσεων δεν ανακοινώνονται, αλλά η Nissan αναφέρει πως το CVT χαρακτηρίζεται από ομαλές αλλαγές και χαμηλή κατανάλωση σε σχέση με άλλα CVT κιβώτια.