Στις δοκιμές θα έχετε παρατηρήσει πως δίνουμε ιδιαίτερη βάση στο χώρο αποσκευών, κι όχι μόνο στο πόσο μεγάλος είναι. Το σχήμα του πορτμπαγκάζ, αλλά και το ύψος στο κατώφλι του, είναι εξίσου σημαντικά στην καθημερινή συμβίωση με τις μεταφορικές ανάγκες. Αν ένα αυτοκίνητο έχει 550 λίτρα διαθέσιμα, αλλά χρειάζεται να κάνεις άρση βαρών για να φορτώσεις τα πράγματα, δεν λέει πολλά από πρακτικής άποψης. Μεγάλη βάση στο κατώφλι φόρτωσης δίνει η Honda, προσφέροντας ίσως το πιο χαμηλό σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Το εν λόγω προνόμιο ανήκει στο νέο Freed, που μόλις έκανε πρεμιέρα στην ιαπωνική αγορά. Το Freed είναι ένα μικρομεσαίο MPV 4,3 μέτρων (4.307 χλστ. μήκος), διαθέσιμο σε 6θέσια διάταξη και χωρίς υβριδικά μοτέρ, σε αντίθεση με το μεγαλύτερο Odyssey (7θέσιο, υβριδικό και με τετρακίνητες εκδόσεις). Το Freed στην ουσία βρίσκεται στα «κυβικά» μοντέλων όπως το Opel Meriva, που ξέρουμε στα μέρη μας, δίνοντας τεράστια έμφαση στην αξιοποίηση χωροταξικά και του τελευταίου διαθέσιμου πόντου. Οι κάθετες γραμμές του αμαξώματος και οι ελάχιστοι πρόβολοι το καταδεικνύουν, εντούτοις τη μεγαλύτερη διαφορά την κάνει η προσέγγιση στο σκαλοπάτι του χώρου αποσκευών.
Σχεδιαστές και τεχνικοί της Honda θέλησαν να δημιουργήσουν την πιο «load friendly» πρόταση της αγοράς, με το νου στις μεγαλύτερες ηλικίες. Η Ιαπωνία έχει τον γηραιότερο μέσο όρο ηλικίας παγκοσμίως, με το υψηλότερο πληθυσμιακό ποσοστό σε ηλικίες 65 και άνω. Μεγάλο τμήμα αυτού του κόσμου οδηγεί, άρα χρειάζεται να βάζει ψώνια στο πορτμπαγκάζ. Τέτοιες ηλικίες, όμως, δεν αρέσκονται να σηκώνουν βάρη. Εδώ έρχεται το κατώφλι στο Freed, που μετά βίας ξεπερνά τα 33 χλστ.! Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως απλά ανασηκώνεις τις τσάντες από το σούπερ μάρκετ και τις έχεις βάλει στο πορτμπαγκάζ, δίχως να κάνεις μπράτσα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το -επίσης προσεγμένο εργονομικά Odyssey- έχει το κατώφλι στα 62,86 χλστ.