H Testarossa συνιστά μια από τις πιο δημοφιλείς και σημαντικές Ferrari, ούσα από τις τελευταίες κατασκευές του Μαρανέλο με επίπεδο κινητήρα. Τον τελευταίο καιρό ακούγεται πολύ συχνά στην τετράτροχη επικαιρότητα και αυτή τη φορά, θα το κάνει για πατριωτικούς σκοπούς.
Πριν δυο μέρες οι Αμερικανοί γιόρτασαν τη Μέρα Ανεξαρτησίας τους. Στα πλαίσια της εορταστικής ημέρας, έκαναν την εμφάνισή τους αγγελίες με αυτοκίνητα που «στάζουν» Αμερική. Η Testarossa μπορεί να είναι ιταλική, όμως η συγκεκριμένη φωνάζει περισσότερο «USA» κι από muscle car της δεκαετίας του 60. Η πασιφανής διαφοροποίηση από κάθε άλλη Testarossa -και Ferrari γενικότερα- εντοπίζεται, φυσικά, στο αμάξωμα. Εκεί όπου η «Αστερόεσσα» καλύπτει κάθε σπιθαμή των 4.485 χλστ. μήκους, των 1.975 χλστ. πλάτους και 1.130 χλστ. ύψους της Ιταλίδας. Αυτό που εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο, είναι το γεγονός πως δεν πρόκειται για μεμβράνες. Ό,τι βλέπουμε είναι κανονική βαφή, με την προσοχή στη λεπτομέρεια να προσεγγίζει τα στάδια του ψυχαναγκασμού!
Κατά τα λοιπά, το αυτοκίνητο παραμένει απολύτως εργοστασιακό. Ο 12κύλινδρος boxer των 4.943 κ.εκ. και 48 βαλβίδων αποδίδει 390 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και 490 Nm στις 4.500 σ.α.λ., αριθμοί που έχρισαν την Testarossa ως την μέχρι τότε ισχυρότερη Ferrari όλων των εποχών, το 1982 που παρουσιάστηκε. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 5,4 δλ., τα 160 χλμ./ώρα σε 11,4 και το 400άρι σε 13,5 δλ., ενώ η τελική έφτανε στα 290 χλμ./ώρα. Η συγκεκριμένη είναι ελαφρώς μεταγενέστερη, του 1989, και μέχρι σήμερα δεν έχει καταγράψει ούτε 10.000 χλμ. Η τιμή της, με 5 μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, διαμορφώνεται στις 60.500 δολάρια (50.700 ευρώ).