Από τα θρυλικά χέρια του Μίκαελ Σουμάχερ έχουν περάσει εκατοντάδες αυτοκίνητα, αγωνιστικά και μη. Τα περισσότερα με το πρόθεμα «υπέρ» και δημιουργίες τις Ferrari. Η F355 GTS είναι μία από αυτές τις συλλεκτικότατες, τετράτροχες παρουσίες, από την πρώτη κιόλας χρονιά του «Σούμι» με τα χρώματα της Scuderia.
Ο Γερμανός θρύλος της Formula 1 πήγε στο Μαρανέλο το 1996, έπειτα από δυο πρωταθλήματα με τη Benetton. Με το που πήγε, πήρε μία F355 GTS για τις μετακινήσεις του. Επειδή, όμως, θα ήταν κοινότυπο να την επιλέξει με το κατακόκκινο Rosso χρώμα, έκανε τη διαφορά και την έντυσε στο Blu Le Mans μπλε που θαυμάζουμε. Ιδεατός και ο συνδυασμός του με το κρεμ (Pella Crema) δερμάτινο σαλόνι στην καμπίνα, όπου το ατσούμπαλο τετράκτινο τιμόνι φανερώνει τις πρώιμες εποχές τοποθέτησης αερόσακων.
Ο Σουμάχερ προτίμησε την Targa εκδοχή της F355 GTS, η οποία τότε ήταν το νεότερο μοντέλο στη γκάμα της Ferrari. Μάλιστα, εξελίχθηκε σε ένα από τα τελευταία αποκλειστικά εξοπλισμένου με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, καθώς αργότερα το 1996 -και έπειτα από δοκιμές του ίδιου, του Σουμάχερ- παρουσιάστηκε το ημιαυτόματο κιβώτιο F1 Selespeed. Το βιβλίο σέρβις του αυτοκινήτου σημειώνει ότι παραδόθηκε στην Weber Management GmbH (την εταιρεία του μάνατζερ του Μίκαελ Σουμάχερ, Βίλι Βέμπερ ) στις 30 Απριλίου 1996 μέσω της Ferrari Deutschland GmbH, στο Wiesbaden – μόλις δύο μέρες μετά το Ευρωπαϊκό Grand Prix στο Nürburgring, όπου ο Γερμανός τερμάτισε δεύτερος. Επίσης, φαίνεται ότι η εν λόγω F355 GTS χρησιμοποιήθηκε από τον Σουμάχερ στην κατοικία του στο Μονακό, καθώς το πρώτο σέρβις της έγινε στη Monaco Motors, την επίσημη αντιπροσωπεία της Ferrari στο Μονακό, έχοντας ήδη διανύσει 1.639 χλμ. και κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι του Μονακό εκείνης της χρονιάς.
H μπλε F355 GTS έμεινε στην κατοχή του «Σούμι» μέχρι το 2004. Από τότε και μέχρι σήμερα, βρισκόταν στο γκαράζ ενός και μόνο ιδιοκτήτη, ο οποίος μάλιστα δεν δίσταζε να τη βγάζει βόλτες. Κοντά στις 47.500 χλμ. αναγράφει το κοντέρ, κόντρα σε πολλές Ferrari 20ετίας ή 25ετίας που δεν γράφουν ούτε τετραψήφια νούμερα στο οδόμετρο. Για την κατάσταση δεν τίθεται θέμα, καθώς η συντήρηση έχει γίνει με ευλαβικότητα. Κάτι που σημαίνει ότι ατμοσφαιρικός V8 F129 των 3.495 κ.εκ. -ένας από τους πιο εύηχους κινητήρες όχι μόνο στα χρονικά του Μαρανέλο, αλλά όλων των εποχών για την αυτοκίνηση- παράγει ακόμα 380 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 360 Nm στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη στις 8.500 σ.α.λ.! Ισχύς που περνά από το «χτένι» της μηχανικής μετάδοσης και επιταχύνει την κεντρομήχανη Ιταλίδα στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,7 δλ., μη σταματώντας πριν τα 295 χλμ./ώρα.
H πολυπόθητη Ferrari βγαίνει τώρα σε δημοπρασία από την RM Sotheby’s, με την υπογραφή του Σουμάχερ φαρδιά-πλατιά στην πλάτη του καθίσματος οδηγού. Στοιχείο που, μαζί με το πέρασμα από τα θρυλικά χέρια του 7άκις πρωταθλητή F1, εκτινάσσει την αξία της σε πολλές εκατοντάδες χιλιάδων ευρώ (πάνω από 450.000 εκτιμάται).