H Ferrari που έθεσε τις βάσεις για ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά όλων των εποχών, ανεξαρτήτου κατηγορίας μηχανοκίνητου αθλητισμού, βγαίνει σε δημοπρασία από την RM Sotheby’s και ζητάει περιουσίες ολόκληρες από όποιον θέλει να νιώσει λίγο Μίκαελ Σουμάχερ.
H F2003-GA (εκ του «Giovanni Agnelli», του θρυλικού ηγέτη της Fiat που έφυγε από τη ζωή πριν 19 χρόνια) είχε το ασήκωτο φορτίο του να διαδεχτεί την F2002. Ενός μονοθεσίου που έδωσε άλλο νόημα στον όρο «παντοκρατορία», κερδίζοντας τους 15 από τους 17 αγώνες το 2002! Οι μηχανικοί της Scuderia προχώρησαν σε εκτενείς αναβαθμίσεις της F2002 παρά στην εξέλιξη ενός ολοκαίνουργιου μονοθεσίου, κάτι απολύτως φυσιολογικό όταν έχεις στα χέρια σου ένα αυτοκίνητο με ποσοστό νικών 88,2%! Η F2003-GA, για την ακρίβεια, δεν παρουσιάστηκε πριν το μέσο της σεζόν του 2003, καθώς μέχρι τότε η F2002 (στη μορφή της βελτιωμένης F2002B) είχε κριθεί ικανή να τα βάλει με τον νεότερο ανταγωνισμό (βλέπε McLaren-Mercedes MP4-17D, Williams-BMW FW25 και Renault R23).
Τα αποτελέσματα δεν δικαίωναν απολύτως τους Ιταλούς, καθώς στους 4 πρώτες αγώνες της σεζόν η F2002B κατάφερε να πάρει μια νίκη, με τη McLaren να παίρνει τις δυο πρώτες και την Jordan-Ford να κάνει την έκπληξη στον τρίτο, με την EJ13 και τον Τζιανκάρλο Φιζικέλα. Η ώρα της F2003-GA είχε έρθει, σχεδόν επιτακτικά, στον πέμπτο γύρο του πρωταθλήματος, την πίστα της Καταλονίας. Ο Σουμάχερ πήρε τη δεύτερη νίκη του, όμως είχε παράπονα από τη φθορά των ελαστικών. Στη συνέχεια της σεζόν και μέχρι την ολοκλήρωσή της, ο Γερμανός θα έπαιρνε άλλες 5 φορές την καρό σημαία, μαζί με μια του Ρούμπενς Μπαρικέλο, κατακτώντας εν τέλει τον 6ο από τους 7 τίτλους της καριέρας του και χαρίζοντας τον αντίστοιχο των Κατασκευαστών στο Μαρανέλο. Highlight της χρονιάς το Αυστριακό Grand Prix, όπου ο «Σούμι» πρόσθεσε την 67η νίκη στο παλμαρέ του, παρότι το μονοθέσιο πήρε φωτιά κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού!
H F2003-GA μπορεί να μη συνέχισε το τρομακτικό ποσοστό επιτυχία της F2002, αλλά αποτέλεσε τη βάση για το μονοθέσιο που λίγο έλειψε να το ισοφαρίσει: την αλησμόνητη F2004, που πήρε 15 από τους 18 αγώνες της επόμενης χρονιάς! Το μονοθέσιο που βλέπουμε είναι αυτό, με το οποίο ο Σουμάχερ εξασφάλισε το πρωτάθλημα του ’03, στο τελευταίο GP της χρονιάς (τη Σουζούκα). Πλήρως λειτουργικό και με όλα τα εξαρτήματα ετοιμοπόλεμα, συμπεριλαμβανομένου του 052 ατμοσφαιρικού V10 των 3.0 λίτρων. Πόσα χρήματα απαιτούνται για να την κάνει κάποιος δική του και να στροφάρει στις 18.000 σ.α.λ.; «Μόλις» 7,5 – 9,5 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα, ή 7,57-9,59 εκατ. ευρώ!