Τα χειροκίνητα supercars αντιμετωπίζονται πια σαν φλέβες χρυσού. Η καθολική επικράτηση λογισμικών και διπλών συμπλεκτών έχει μετατρέψει την εύρεση μηχανικού κιβωτίου σε υπεραυτοκίνητα, σε κανονικό κυνήγι θησαυρού. Όποιος θέλει ένα, πρέπει να δαπανήσει χρόνο και χρήμα. Όποιος έχει ένα, απλά δρέπει τους καρπούς.
Η Murcielago λογίζεται από πολλούς ως η τελευταία Lamborghini της παλιάς σχολής. Παρουσιάστηκε το 2001, αντικαθιστώντας την εμβληματική Diablo, και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2010, όταν με τη σειρά της έδωσε τη σκυτάλη στην Aventador. Πέρα από την φιλοσοφία στα δυναμικά χαρακτηριστικά, η Murcielago είναι η τελευταία Lambo που κυκλοφόρησε με χειροκίνητο κιβώτιο.
Η πορτοκαλί που βλέπουμε (Orange Atlas) μάς έρχεται από το 2003 και με 7.063 χλμ. στο οδόμετρο (11.635 μίλια). Αμάξωμα, μηχανικά μέρη, ζάντες και εσωτερικό βρίσκονται σε πρακτικά καινουργή κατάσταση, με το αυτοκίνητο να μοιάζει έτοιμο για βιτρίνα.
Κάτω από το διαχρονικό κορμί της, δίνει πνοή ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.2 λίτρων. Με 580 ίππους στις 7.500 σ.α.λ., 650 Nm στις 5.400 σ.α.λ. και «αντρικό» 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, η τετρακίνητη Ιταλίδα (30-70 η κατανομή) επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,8 δλ. και φτάνει μέχρι τα 330 χλμ./ώρα. Μπορείτε να πάρετε μια πολύ καλή γεύση του πώς κινείται, εδώ.
Για να καταφέρει να την αποκτήσει κάποιος, όπως είπαμε, απαιτούνται πολλά χρήματα. Κοντά στις 300.000 ευρώ, για να είμαστε συγκεκριμένοι (298.000 ευρώ). Δυνητικά και μελλοντικά, όμως, ενδέχεται να αποφέρει πολλά περισσότερα σε περίπτωση μεταπώλησης, καθώς οι τιμές των υπεραυτοκινήτων με μηχανική μετάδοση μόνο αυξάνονται.