Τα ηλεκτρικά αναμφίβολα κατέχουν τα πρωτεία στις καμπάνιες μάρκετινγκ των αυτοκινητοβιομηχανιών, όντας πρώτα-πρώτα στην ατζέντα. Εν πολλοίς λόγω και των ανά τον κόσμο νομοθεσιών, που βάζουν τα θερμικά οχήματα σε δύσκολη θέση. Όπως αποδεικνύουν οι ίδιοι, οι κάτοχοι, των EVs ωστόσο, και συγκεκριμένα των Tesla εν προκειμένω, η ηλεκτροκίνηση θέλει πολλές κιλοβατώρες ακόμα για να πιάσει βενζίνη και ντίζελ.
Σύμφωνα με την έρευνα του Edmunds.com, το 51% των ιδιοκτητών Tesla αφήνουν στην άκρη τα Model Y, Model 3, Model S και Model X, προκειμένου να επιστρέψουν σε αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και μάλιστα όχι εξηλεκτρισμένο, αλλά απλά βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο. Μόλις το 10% ενδιαφέρεται να κάνει «τράμπα» με ηλεκτρικό, ενώ ακόμα λιγότεροι (6% με το ζόρι) ψάχνουν plug-in hybrid. Αντίθετα, ένα σεβαστό ποσοστό της τάξης του 32% αναζητούν και πάλι ηλεκτρικό, απλά διαφορετικής μάρκας.
Η εικόνα μπορεί να μοιάζει δυσάρεστη και μη κολακευτική για τα EVs (και ως ένα βαθμό, είναι), αλλά είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με μια τετραετία πριν. Το 2024 το αντίστοιχο ποσοστό έφτανε το 76%, με μόλις 9% να ενδιαφέρεται για ηλεκτρικά, 14% για υβριδικά και ένα ελάχιστο κομμάτι (2%) για PHEV. Σταδιακά η κατάσταση άρχισε να αλλάζει υπέρ των EVs, πέφτοντας στο 55% πέρσι και στο 51% φέτος. Και πάλι, όμως, όταν βλέπουμε ότι πάνω από τους μισούς κατόχους ηλεκτρικών εκτιμούν ξανά τις χάρες της εσωτερικής καύσης, αντιλαμβανόμαστε πόση απήχηση έχει το project «πλήρης εξηλεκτρισμός».